printlogo


کد خبر: 248792تاریخ: 1401/4/1 00:00
استقلال از عرفان باقری مالیات می‌خواهد
تأمل بخش حقوقی پرسپولیس روی یک قرارداد پرحاشیه

قرارداد پرسپولیس با عرفان باقری بازیکن فصل گذشته پایه‌های استقلال در حالی به صورت داخلی امضا شده که بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس بابت نامه فسخ قرارداد او که سازمان لیگ صادر کرده ایراداتی را گرفته است.
ماجرا از این قرار است که این بازیکن حدود ۸۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کرده اما چون تا آخر فصل امیدها بقیه پولش را نگرفت درخواست فسخ خود را ثبت کرد. البته طبق قرارداد او با استقلال، باقری در صورتی می‌تواند از این باشگاه خارج شود که مالیات قراردادش را تمام و کمال پرداخت کند، در غیر این صورت برای جدایی از آبی‌ها باید نامه مستقیم فسخ از این باشگاه دریافت کند که تا الان این اتفاق نیفتاده است.
همین موضوع باعث شده تا کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس برای تأیید فسخ قرارداد عرفان باقری دچار شک و شبهه شود و هرگونه امضای رسمی قرارداد با او را تأیید نکند. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس تا الان عکسی از عقد قرارداد این بازیکن منتشر نکرده و منتظر استعلام‌های مختلف از سازمان لیگ، ادامه امور مالیاتی و فدراسیون فوتبال است. اگر تا فردا جواب این استعلام‌ها نیاید پروسه جذب این بازیکن و عقد قرارداد 5 ساله با او منتفی است.
 


Page Generated in 0.0063 sec