printlogo


کد خبر: 248770تاریخ: 1401/4/1 00:00
مصاحبه وخبر

میرزازاد: دوست ندارم در سپاهان بمانم و نیمکت‌نشین باشم

نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیتش برای فصل آینده می‌گوید: «من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و هنوز چیزی برای فصل بعد مشخص نشده است. فعلاً منتظر انتخاب سرمربی هستم تا در نهایت وضعیت من هم برای لیگ فصل بعد روشن شود. من سال گذشته در سپاهان فرصتی برای بازی پیدا نکردم و به‌صورت قرضی از این تیم جدا شدم. دو فصل پیش در نساجی شرایط متفاوتی داشتم و بازی‌های زیادی انجام دادم و حالا هم دوست دارم آن شرایط را تجربه کنم.»
او نمی‌خواهد نیمکت‌نشین باشد: «سپاهان تیمی بزرگ و قابل احترام است و خیلی‌ها دوست دارند در این تیم بازی کنند، ولی من باید شرایط خودم را در نظر بگیرم. دوست ندارم در این تیم بمانم، ولی نیمکت‌نشین باشم. تمام هدفم این است به تیمی بروم که بازی کنم. دو سه پیشنهاد خوب هم دارم و باید برای فصل بعد بهترین انتخاب ممکن را انجام دهم.»

توافق میلاد زکی‌پور با سپاهان

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود، بعد از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سپاهان داشت به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بزودی قراردادش امضا خواهد شد. زکی‌پور پیش از این مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت ولی با این باشگاه به توافق نرسید و حالا بعد از مذاکره با مسئولان سپاهان به‌عنوان اولین خرید فصل جدید به توافق رسیده و بزودی بعد از توافق بر سر جزئیات قراردادش به امضا خواهد رسید. قرارداد این بازیکن دو ساله خواهد بود و تا پایان لیگ بیست و سوم اعتبار دارد و بزودی پس از امضا و توافق نهایی از سوی باشگاه سپاهان اعلام خواهد شد.

امامی‌فر دستیار مطهری در نساجی؟

حمید مطهری پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی نساجی در پی انتخاب اعضای کادر فنی این تیم بوده و علیرضا امامی‌فر جدی‌ترین گزینه‌ای است که نامش برای حضور در کادر فنی نساجی مطرح شده است.
 از کادر فنی فصل گذشته نساجی هم فقط حضور هاروت آبراهامیان مربی دروازه‌بانان این تیم قطعی است و اسماعیل اسماعیلی هم که در بازی‌های پایانی فصل گذشته سرمربی موقت بود، به‌عنوان سرپرست تیم کارش را ادامه خواهد داد.
همچنین قرار است تمرینات نساجی از روز نهم تیر ماه آغاز شود و مسئولان باشگاه درصدد آن هستند که هماهنگی‌‌های لازم را برای برگزاری اردوی پیش‌فصل نساجی در ترکیه به عمل آورند.
براساس این گزارش، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا شروع مسابقات لیگ برتر مهیای برگزاری مسابقات خواهد شد و نساجی پس از یک سال دوری بازی‌هایش را در قائمشهر و با حضور هوادارانش برگزار خواهد کرد.

اطلاعیه باشگاه آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است: «با شروع فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران شاهد فضایی آلوده هستیم که روند مدیریت در باشگاه‌ها را دچار اختلال می‌کند.
در این شرایط برخی باشگاه‌ها با زیر پا گذاشتن اخلاق ضمن تماس با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه آلومینیوم، اخلاق حرفه‌ای را زیر پا گذاشته و با این حرکت باعث افزایش قیمت‌های نجومی در این بازار کاذب شده‌اند. باشگاه آلومینیوم اراک ضمن محکوم کردن این حرکت هشدار می‌دهد در صورت ادامه این روند و تماس با بازیکنان این تیم علاوه بر افشای نام باشگاه‌ها و همچنین نمایندگان آنها شکایت از طریق مراجع قضایی فوتبال را در دستور کار قرار خواهد داد.»


 


Page Generated in 0.0041 sec