printlogo


کد خبر: 248769تاریخ: 1401/4/1 00:00
خبر



بازگشت کنت به نصف‌جهان
کریستوفر کنت سال گذشته با عقد قرارداد رسمی به سپاهان پیوست، ولی از نیم‌فصل دوم و با آمدن رشید مظاهری به این تیم، تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد.
کنت بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر به اتریش برگشت، اما قرار است این بازیکن ظرف روزهای آینده به ایران برگردد. مدیران باشگاه سپاهان در مورد ادامه همکاری با این بازیکن، صحبت روشنی با کنت نداشته‌اند و این دروازه‌بان از موضع باشگاه سپاهان بی‌اطلاع است.
کنت قرار است به ایران برگردد تا در مورد وضعیتش با مدیران سپاهان صحبت کند.
این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه سپاهان تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد. کنت باید به ایران بیاید تا در صورت جدایی از سپاهان، خانه شخصی‌اش را هم تحویل بدهد.
 
برگزاری دادگاه شکایت سرمربی سابق ذوب
جلسه دادگاه حکمیت ورزش (CAS) جهت رسیدگی به اعتراض رادولوویچ سرمربی پیشین این تیم به رأی صادره از کمیته وضعیت فیفا که متضمن محکومیت وی به پرداخت غرامت به این باشگاه بوده است، دوشنبه گذشته به‌صورت آنلاین با حضور وکلای طرفین برگزار شد.
لازم به ذکر است پس از اعلام خاتمه همکاری باشگاه ذوب‌آهن با رادولوویچ، باشگاه ضمن طرح دعوا به طرفیت مشارالیه نزد فیفا خواستار دریافت غرامت از نامبرده شد که متعاقباً منجر به محکومیت وی به پرداخت غرامت شد و در مرحله بعدی نامبرده به جهت تجدید نظرخواهی به دادگاه داوری ورزش مراجعه کرد که جلسه رسیدگی به این پرونده روز دوشنبه (سی‌ام خردادماه) برگزار شد.
 


Page Generated in 0.0056 sec