printlogo


کد خبر: 248768تاریخ: 1401/4/1 00:00
بعداً حسرت جام حذفی را خوردیم
تهیدست: لیگ را آبرومندانه تمام کردیم


سوال و جواب
اکبر منتشلو  
صنعت نفت آبادان فصل پرالتهابی را سپری کرد. این تیم که همواره درگیر مشکلات مالی بوده، در این فصل بیشتر از همیشه از نداشتن حمایت مالی آسیب دید و نتوانست به آنچه که می‌خواست برسد. میثم تهیدست با وجود مصدومیت طولانی که در لیگ بیست و یکم داشت، توانست بازیکن مؤثری برای آبادانی‌ها باشد. او در دیدارهایی که به میدان رفت برای صنعت نفت سنگ تمام گذاشت و توانست مؤثر واقع شود. میثم تهیدست این روزها درد مردم آبادان را هم فراموش نمی‌کند و امیدوار است، هیچ وقت شاهد حوادث ناگوار برای مردم آبادان و کل مردم ایران نباشد.

فصل بیست و یکم را چطور تمام کردید، راضی بودید؟
اجازه دهید قبل از هر حرفی، به مردم آبادان بابت اتفاقی که رخ داد، تسلیت بگویم و از خداوند بخواهم هیچ وقت شاهد چنین اتفاقی برای مردم آبادان و کل مردم کشورم نباشیم. اما در خصوص لیگ بیست و یکم باید بگویم فصل خوبی برای ما بود، با وجود این می‌توانست برای ما عالی باشد، اما متأسفانه خوب شروع نکردیم و برخی از مشکلات اجازه نداد نتایج بهتری کسب کنیم.
فصل گذشته، مشکلات مالی خیلی شما را اذیت کرد و کاملاً نتایج تیم تحت تأثیر کمبودهای مالی بود، درست است؟
صددرصد، با وجود اینکه همه بازیکنان تلاش می‌کردند، صنعت نفت بهترین نتایج را بگیرد، اما واقعیت داشت که مشکلات مالی اجازه چنین کاری را به بچه‌ها نمی‌داد. وقتی شما شش ماه دریافتی نداری، واقعاً باید چطور در زمین با همه هوش و حواست مقابل حریفانی که هیچ مشکلی ندارند، بازی کنی.
این را هم باید گفت که خیلی از تیم‌هایی که مشکلات کمتری نسبت به شما داشتند، یا در این فصل پایین‌تر از شما هستند یا سقوط کردند.
کاملاً درست است، ما این فصل را با همه مشکلاتی که داشتیم، آبرومندانه تمام کردیم و رتبه دهم، رتبه بدی نیست با وجود اینکه می‌توانستیم بهتر از این باشیم. به هر حال بازی‌های لیگ برتر سخت است و تیم‌ها معمولاً خودشان را خیلی خوب برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند.
از طرف دیگر برخی هفته‌ها، واقعاً تیم خوب بازی نمی‌کرد، مثلاً هفته پایانی لیگ برتر، شما از ده بازی فقط یک برد داشتید!
قبول دارم، مشکلات مالی باعث شده بود، نتایج تیم نوسان زیادی داشته باشد و از طرف دیگر با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، انگیزه زیادی برای بازی‌ها وجود نداشت و عملکرد ضعیفی داشتیم.
فکر می‌کنم صنعت نفت تنها تیم صنعتی باشد که این‌طور درگیر مشکلات مالی است.
دقیقاً همین‌طور است، شما نگاه کنید سایر تیم‌های صنعتی اصلاً چنین مشکلاتی ندارند و این در حالی است که تنها دلخوشی مردم آبادان همین فوتبال است. مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و اصلاً درست نیست تنها تیم شهر در لیگ برتر گرفتار این مسائل باشد. جالب است که این مشکلات هر ساله وجود دارد و کسی برای آن چاره‌اندیشی نمی‌کند. مردم آبادان با فوتبال نفس می‌کشند و زندگی می‌کنند، باید تیمشان بهترین شرایط را داشته باشد.
از عملکرد خودت راضی بودی؟
خدا را شکر، من تمام تلاشم را برای مردم خوب آبادان به کار گرفتم. شما می‌دانید که مردم آبادان کاملاً فوتبالی هستند و بخوبی فوتبال را می‌فهمند، کار کردن در آبادان و در برابر هوادارانی که بخوبی فوتبال را درک می‌کنند، سخت است، امیدوارم عملکردم آنها را راضی کرده باشد.
جام حذفی را هم که خیلی راحت از دست دادید!


واقعیت این است که مشکلات مالی واقعاً بازیکنان را کلافه کرده بود، هیچ امیدی به پرداخت قراردادها وجود نداشت و در نهایت تصمیم جمعی گرفته شد که در این رقابت‌ها شرکت نکنیم، هر چند بعداً با تیم‌هایی که صعود کردند، حسرت جام حذفی را خوردیم. به نظرم می‌توانستیم در این رقابت‌ها به نتیجه خوبی برسیم.
برای فصل آینده چه برنامه‌ای داری، با نفت آبادان ادامه می‌دهی؟
هنوز مشخص نیست، تماسی با من نگرفته‌اند و از طرف دیگر هنوز وضعیت باشگاه تعیین تکلیف نشده است. سرمربی معلوم نیست و حتی هیأت مدیره هم مشخص نشده است. امیدوارم زودتر شرایط تیم معلوم شود تا این روزها از دست تیم نرود.


 


Page Generated in 0.0061 sec