printlogo


کد خبر: 248740تاریخ: 1401/3/31 00:00
ماجرای چک 8 میلیاردی در بازار نقل و انتقالات



این روزها بازار شایعات داغ است. هم بازار شایعات نقل و انتقالاتی هم شایعاتی درباره قول و قرار باشگاه‌ها با بازیکن‌ها. دیروز در همین راستا درباره یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران، خبر جالبی منتشر شد. این بازیکن که بواسطه نمایش خوبش در لیگ بیست و یکم مشتریان زیادی دارد، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و هر روز در بازار شایعات، به یک تیم لینک می‌شود.
در حالی که برخی‌ها عقیده دارند که این بازیکن قصد دارد با تأخیر در انتخاب تیم جدیدش، قیمتش را تا بالاترین حد ممکن بالا ببرد و تبدیل به گرانترین بازیکن داخلی شاغل در لیگ برتر شود، سایت فوتبالی درباره او خبر جالبی منتشر کرده. ظاهراً این بازیکن از یکی از باشگاه‌هایی که مشتری جدی اوست، مدتی قبل چکی به ارزش 8 میلیارد تومان گرفته بود چرا که یکی از گزینه‌های جدی سرمربی این تیم، در لیستی که به باشگاه داده بود، نام او را قرار داده بود. اما با نرفتن جناب سرمربی به این تیم محبوب، همه چیز به‌هم ریخته.
حالا باید دید این چک 8 میلیاردی باعث خواهد شد که بازیکن سرشناس راهی تیم مربوطه شود یا او به تیم رقیب ملحق خواهد شد؟
بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که گفته می‌شود بازیکن مربوطه تا یک قدمی عقد قرارداد با یک تیم بزرگ پیش رفته است اما گویا پیشنهادی جدید باعث شده که او قید حضور در آن تیم را بزند.

 


Page Generated in 0.0058 sec