printlogo


کد خبر: 248738تاریخ: 1401/3/31 00:00
ادامه تغییرات مدیریتی در لندن
باک رفت شاید ماریا هم برود


سال گذشته، مارینا گرانوفسکایا، مسئول نقل و انتقالات باشگاه چلسی ‌به‌عنوان بهترین مدیر باشگاهی در فوتبال اروپا انتخاب شد ولی حالا گفته می‌شود این چهره تأثیر‌گذار در بازار نقل و انتقالات دنیا ممکن است بزودی لندن را ترک کند.
ظهر دیروز بود که باشگاه چلسی اعلام کرد بروس باک، مدیر نزدیک به آبراموویچ بعد از 19 سال دیگر رئیس هیأت مدیره چلسی نیست و از این به بعد به‌عنوان مشاور ارشد به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد. خبر مهم‌تر را ازما، سایت نشریه تلگراف داد و مدعی شد مارینا گرانوفسکایا هم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. این زن روسی از دانشگاه دولتی مسکو فارغ‌التحصیل شد و اولین بار در سال 1997 برای آبراموویچ در سیبنفت، یک شرکت نفتی شروع به کار کرد. گرانوفسکایا بلافاصله پس از خرید چلسی توسط مالک متمول روس، در سال 2003 به انگلیس نقل مکان کرد. پس از پیوستن به هیأت مدیره باشگاه در سال 2013، او مسئولیت قراردادهای بازیکنان و بخش نقل و انتقالات را بر عهده گرفت. حالا گفته می‌شود تاد بولی که پس از اتمام پروسه انتقال مالکیت کنترل باشگاه چلسی را به دست گرفته، ممکن است شخصاً بر مذاکرات نقل و انتقالات نظارت کند.
همچنین حالا علامت سؤال‌هایی در مورد آینده پتر چک نیز وجود دارد، زیرا او نیز توسط گرانوفسکایا به‌عنوان مشاور فنی چلسی منصوب شده بود. با این حال مالکیت جدید از او خواسته فعلاً به کار خود ادامه دهد، اما خود پتر چک تصمیم خواهد گرفت که با این شرایط در چلسی بماند یا نه. باید دید گرانوفسکایا تا پایان این پنجره نقل و انتقالاتی در چلسی خواهد ماند یا نه؟

 


Page Generated in 0.0062 sec