printlogo


کد خبر: 248734تاریخ: 1401/3/31 00:00
چگونه کشف باشگاه رم سر از مادرید در‌آورد؟
رودیگر در مراسم معارفه: زنده باد مادرید و دیگر هیچ

رسول مجیدی
در ایتالیا مشهور است که والتر ساباتینی متخصص پیدا کردن مدافعان جوان آینده‌دار است. او وقتی خودش بازی می‌کرد، بیشتر اوقات در میانه میدان رؤیت می‌شد ولی وقتی روی به مدیریت ورزشی آورد، بیشتر به این خصیصه معروف شد. مثلاً وقتی در رم بود مارکینیوش، مدافع فعلی تیم پاریس را او از لیگ برزیل پیدا کرد. یا سال 2015 او بود که آنتونیو رودیگر را از لیگ آلمان پیدا کرد و به رم آورد. این مدافع دیروز بعد از 5 فصل موفق در چلسی، به‌صورت رسمی به هواداران قهرمان اروپا، رئال مادرید معرفی شد.
فلورنتینو پرز در مراسم رونمایی از او گفت: «امروز یکی دیگر از آن روزهای خاص است، یکی از آن بازیکنانی به رئال مادرید می‌آید که آمدنش ما را تقویت می‌کند؛ مردی که در هر بازی از جان مایه می‌گذارد. قرار است یک سال دیگر هم برای کسب تمام عناوین مبارزه کنیم. تقویت کردن ترکیب برای ما کار چالش برانگیری است چون بازیکنانی که همین حالا در تیم داریم، خودشان از اسطوره‌های رئال مادرید و فوتبال هستند. هر چیزی که به دست آورده‌ایم به خاطر بازیکنان است، کسانی که مادریدیستای واقعی هستند و همیشه تمام تلاش خودشان را انجام داده‌اند. همه اینها باعث می‌شود دیگر بازیکنان نیز جذب رئال مادرید شوند؛ امروز برای معارفه یکی از بهترین مدافعان جهان اینجا جمع شده‌ایم. می‌خواهم از طرف باشگاه رئال مادرید به آنتونیو رودیگر خوش‌آمد بگویم.»
خود رودیگر هم که از خانواده‌ای مهاجر به آلمان می‌آید و در یکی از مناطق به اصطلاح پایین شهر برلین بزرگ شده، در این مراسم حرف‌های جالبی زد. از جمله: «امروز برای همه ما روز خاصی است. می‌خواهم از پدر و مادرم تشکر کنم چون اگر به خاطر آنها نبود، نمی‌توانستم اینجا باشم. همچنین می‌خواهم از رئیس باشگاه تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشت. همچنین قدردان همه آنهایی هستم که به من خوش‌آمد گفتند. به شما قول می‌دهم که تمام تلاشم را در این پیراهن انجام دهم. می‌خواهم در این باشگاه فاتح همه عناوین شوم، زنده باد مادرید و دیگر هیچ.» رودیگر که همین چند ماه پیش و در قالب تیم چلسی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده بود، در مورد آن شب دیوانه‌وار لیگ قهرمانان گفت: «یک بازی پرفشار و بسیار خاص بود. آن دیدار اولین بازی من در استادیوم سانتیاگو برنابئو بود و احساسات شگفت‌انگیزی را نیز آن شب تجربه کردیم. وقتی که گل سوم را زدیم، هنوز هم جو خوبی در استادیوم برقرار بود. آن شب احساسات خاصی را برای من به همراه داشت و در مجموع شگفت‌انگیز بود.» رئال مادرید و بارسلونا قرار است 2 مرداد در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند. این می‌تواند اولین بازی مدافع تازه‌وارد باشد. خودش در این باره می‌گوید: «این بازی بزرگترین مسابقه است و با وجود این که پیش فصل است، می‌خواهیم در آن پیروز شویم. از این که قرار است به جای تماشای این بازی از پای تلویزیون آن را درون زمین تجربه کنم، هیجان زده‌ام. بارسلونا به من علاقه داشت اما به مدیربرنامه‌ام گفتم که یا رئال مادرید یا هیچ چیز.»


 


Page Generated in 0.0050 sec