printlogo


کد خبر: 248725تاریخ: 1401/3/31 00:00
مطهری فسخ کرد و از پرسپولیس رفت
پیام احساسی مربی سرخ‌ها بعد از جدایی


حمید مطهری مربی پرسپولیس دیروز رسماً از این باشگاه جدا شد تا در آستانه سرمربیگری نساجی قرار بگیرد.
مطهری یکشنبه شب در تماسی تلفنی با یحیی گل‌محمدی از او رخصت گرفت از کادر فنی پرسپولیس جدا شود که گل‌محمدی هم با این تصمیم مطهری موافقت کرد.
دیروز این دو مربی در یک ساعت مشخص به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردند و بعد از دقایقی مطهری بیرون آمد و خبر جدایی‌اش را اعلام کرد. این مربی بدون اینکه حرف خاصی مقابل دوربین‌ها و میکروفن‌ها بزند محل را ترک کرد و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که «همیشه پرسپولیس را دوست داشتم». مطهری درباره نساجی و شروع به کارش در این باشگاه هم حرفی نزد و دقایقی بعد از صفحه شخصی خود با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.
مطهری در پست خداحافظی خود از پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم نوشت: «نمی‌دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. ممکن است خداحافظی کمی فاصله بیندازد اما ما هرگز از هم دور نیستیم زیرا دوستی‌ها را با قلب و نه فاصله‌ها اندازه می‌گیرند. اکنون که قرعه برای خدمت در سنگر دیگری برای من فراهم شده است فرصت را غنیمت شمرده و به خاطر اینکه باعث شدید در سه سال گذشته پرسپولیس به خانه و خانواده‌ام تبدیل شود از شما سپاسگزارم. از زمان پیوستن به پرسپولیس تمام تلاش خود را کردم تا به تیم کمک کنم. عجب خاطرات شگفت‌انگیزی را خلق کردیم و چه فراز و نشیب‌هایی در کنار هم پشت سر گذاشتیم و حمایت شما ارزش زیادی برای من داشت. قصور و کاستی‌ها را به بزرگی خود و به دیده رحمت بر من ببخشایید. بر خود لازم می‌دانم از برادر خوبم یحیی گل‌محمدی خالصانه تشکر کنم که استقامت، پشتکار، رفاقت و معرفت را خیلی خوب به من آموخت. همچنین از افشین پیروانی عزیز و مدیران، مربیان، بازیکنان پرسپولیس و اصحاب رسانه به پاس لطف، محبت و مهربانی بی‌شائبه سپاسگزارم.»
مطهری بعد از فسخ یک فصل قراردادش با پرسپولیس راهی نساجی خواهد شد تا سرمربی این تیم شمالی شود و اولین تجربه خود در قامت سرمربیگری را آغاز کند. از قضا او باید در نخستین بازی یک هفته قبل از شروع فصل تازه در بازی سوپرجام مقابل استقلال قرار بگیرد. تیمی که طی فصل گذشته با هوادارانش چالش بسیاری داشت.


 


Page Generated in 0.0063 sec