printlogo


کد خبر: 248721تاریخ: 1401/3/31 00:00
با وجود اینکه این بار رضایتنامه 500 هزار یورویی نمی‌خواهد
زاهدی گزینه‌ای که یحیی حواسش به او نیست!


سرمربی پرسپولیس بعد از اشتباهاتی که سال قبل در امر یارگیری مرتکب شد برای لیگ بیست و دوم سعی کرد به نوعی جبران مافات کند، از همین رو از پست دروازه تا پست مهاجم سعی کرده گزینه‌های قابلی جذب کند. انصافاً تا الان با حمایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بازیکنان بسیار خوبی هم جذب شده‌اند اما هنوز حلقه مفقوده یحیی، جذب نشدن مهاجمی گلزن و ششدانگ است.
در این بین جذب مهاجم برزیلی یا مغانلو به نظر در اولویت گل‌محمدی برای این پست قرار دارد که البته هنوز در این امر توافق کامل صورت نگرفته اما این اتفاق در شرایطی پیش می‌رود که شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس با سابقه بازی در کشورهای اروپایی می‌تواند گزینه مناسبی باشد که از نگاه یحیی دور مانده است.
 زاهدی فصل قبل به دلیل جنگ اوکراین به ناچار از زوریا جدا شد و به تیم لهستانی پیوست و فعلاً به در انتظار تصمیم یوفا است تا تکلیف او و بقیه هم‌تیمی‌هایش را مشخص کند. به نظر می‌رسد زاهدی مشکلی برای جدایی از تیم لهستانی و گرفتن رضایتنامه با حضور چند ماهه‌اش در لیگ لهستان نداشته باشد و به همین خاطر می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تیم یحیی باشد. از دید برخی کارشناسان حضور مغانلو می‌تواند در کنار زاهدی زوج ششدانگی برای خط حمله نایب قهرمان فصل قبل بسازد اما در این میان شهاب زاهدی ظاهراً گزینه‌ای است که از دید یحیی پنهان مانده است.
طی دو سال گذشته در مقاطع مختلف نقل و انتقالاتی چه در زمستان چه در تابستان شایعاتی درباره علاقه پرسپولیس به جذب شهاب زاهدی شنیده می‌شد اما این بازیکن تحت قرارداد باشگاه‌های خارجی‌اش بود و برای صدور رضایتنامه‌اش مبالغ سنگینی مثل 500 هزار یورو مطرح می‌کردند که قاعدتا پرسپولیس قادر به پرداخت چنین مبالغی نبود اما در حال حاضر خبر از این رقم‌ها نیست و پرسپولیس و یحیی می‌توانند جدی‌تر به جذب این مهاجم با سابقه حضور در پرسپولیس فکر کنند.

 


Page Generated in 0.0047 sec