printlogo


کد خبر: 248720تاریخ: 1401/3/31 00:00
گل‌محمدی: کاش هوشیارانه عمل می‌کردم حق دستیارانم نبود اینطور جدا شوند
دو مهاجم می‌خواهیم باید خط حملـه را تقویــت کنیــم



درویش را در منگنه گذاشتند و اسیر جو شد

یحیی گل‌محمدی حالا و بعد از رفتن حمید مطهری تنهاتر از همیشه به نظر می‌رسد. شاید جدایی داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور آنقدر که باید سر و صدا نکرد، ضمن اینکه بلافاصله یک مربی بدنساز خارجی با پرسپولیس به توافق نهایی رسید و احتمالاً امروز و فردا مربی گلرها هم می‌آید که احتمالاً او نیز خارجی باشد اما بحث دستیار اول چیز دیگری است و حالا یحیی باید دنبال یک مشاور، همکار برجسته و همفکر بگردد و دست راست تازه‌ای پیدا کند که کار دشواری به نظر می‌رسد. به هر حال یحیی دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و ساعاتی با دو دستیار معتمدش محمد عسگری و مهرداد خانبان جلسه داشت. جلساتی که گفته شده محورش درباره چگونگی شروع حرکت تیم برای تمرینات پیش فصل و برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی پرسپولیس بوده است.
گل‌محمدی بعد از این جلسه طولانی از باشگاه بیرون آمد و در محاصره خبرنگاران دقایقی درباره شرایط تیم، جدایی مطهری و... صحبت کرد.
 در مورد جدایی حمید مطهری از کادرفنی صحبت می‌کنید؟
  از همه بچه‌هایی که در کادر ما بودند و از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم. همه‌شان زحمت زیادی برای تیم کشیدند و تلاش‌شان قابل تقدیر و ارزشمند است. بالاخره اتفاقاتی رخ داد و آنها از جمع ما جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
وضعیت مطهری به عنوان سرمربی را چطور می‌بینید؟
  او از استعدادهای خوب مربیگری است و امیدوارم این چالش سرمربیگری را خوب پشت سر بگذارد. فوتبال است دیگر، همه کسانی که در تیم‌های دیگر هستند رفیق‌های ما هستند. با 90 درصدشان رفاقت دیرینه داریم و حمید مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم نسل جدید مربیان نسل خوبی است؛ آنها کاری هستند و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند قابل تقدیر است.
با جدایی مطهری چه کسی دستیار شما خواهد شد؟ آیا سید‌جلال حسینی هم به کادر اضافه می‌شود یا نه؟
 هنوز تصمیمی برای جانشین مطهری نگرفته‌ایم. در فکر هستیم و این اتفاق دیروز (یکشنبه) رخ داد. سیدجلال حسینی هم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت جدیدی با او نداشتم.
آیا دستیار خارجی می‌آورید؟
  هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
جذب مهاجم جدید به کجا رسید؟
   حتماً به فکر جذب مهاجم هستیم. دو مهاجم می‌خواهیم؛ چه ایرانی چه خارجی و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل ‌و انتقالات را هم خوب شروع کردیم. جا دارد از باشگاه در این خصوص تشکر کنم. حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده‌اند.
در مورد گزینه داخلی خط حمله صحبت می‌کنید؟
 نمی‌شود زیاد در مورد جزئیات صحبت کرد. من در مورد اسامی نمی‌توانم صحبت کنم.
امروز (دوشنبه) با دستیاران‌تان اولین جلسه فنی برای فصل آینده برگزار شد؟
  نه، جلسه فنی نبود. در حال بررسی در مورد گزینه‌ها بودیم. تمرینات ما هم 9 تیر آغاز می‌شود.
اگر سه دستیار جدا شده شما می‌خواستند در تیم بمانند شما تمایل به ادامه همکاری با آنها داشتید؟
  شرایط متأسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان، یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت‌شان بود. از این اتفاق متأسف شدم. یک عده شیطنت و جو را ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردم. حق آنها اینطور نبود که به این شکل از جمع ما جدا ‌شوند. خودم اعتقاد داشتم که اگر کسی می‌خواست جدا شود باید با شکلی خوب و در فضایی بهتر این اتفاق می‌افتاد.
بعد از صحبت‌های آقای درویش درباره مبلغ قرارداد شما، گفته شد بابت این قضیه از ایشان دلخور شده‌اید؟
  بحث قراردادها شخصی است. فکر می‌کنم آقای درویش را در منگنه قرار دادند و ایشان هم به خاطر صداقتی که داشتند و بلد نیستند مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقعی انجام دهند، اسیر آن جو و سؤالات شدند.


Page Generated in 0.0068 sec