printlogo


کد خبر: 248702تاریخ: 1401/3/31 00:00
خبر



کمپ قرار بود اسفند ماه آماده شود
چرا استقلال حقیقت را به مردم نمی‌گوید؟


 وقتی مصطفی آجورلو در مهرماه سال گذشته به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد در یکی از نخستین قدم‌هایش اعلام کرد کمپ ناصر حجازی در غرب تهران را به طور کامل بازسازی می‌کند و آن را در چند فاز به بهره‌برداری می‌رساند. قرار بود در فاز نخست زمین چمن طبیعی این کمپ به طور کامل آماده شود تا مورد استفاده در تیم بزرگسالان قرار بگیرد و استقلالی‌ها از اجاره‌نشینی و تغییر مداوم محل تمرینات خود خلاص شوند ولی تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است. اوایل آذرماه سال گذشته اعلام شد زمین چمن طبیعی از اواخر اسفند ماه آماده بهره‌برداری خواهد بود ولی با توجه به سرمای هوای تهران و کند پیش رفتن کار تقریباً از اواسط زمستان، می‌شد حدس زد که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و در نهایت هم این‌طوری نشد. حالا سه ماه از تاریخ اولیه اعلام شده برای بهره‌برداری از زمین کمپ می‌گذرد و هنوز هیچ خبری از آماده شدن قطعی آن به گوش نمی‌رسد و مشخص نیست در این پروژه چه اتفاقی افتاده که شرایط برای استفاده از آن را تا این حد دشوار کرده است؟ البته نکته مهم دیگر هم بحث عدم اطلاع‌رسانی شفاف باشگاه استقلال است که در این رابطه حقیقت را به مردم نمی‌گوید قطعاً اگر استقلالی‌ها یک تاریخ دقیق را به‌عنوان زمان به بهره‌برداری رسیدن زمین کمپ اعلام کنند، دردسرها و حاشیه‌های کمتری خواهند داشت.

فرار عنایتی از واقعیت!


رضا عنایتی در پاسخ به این سؤال که چرا و به چه دلیل در باشگاه استقلال حضور یافته و برای مربیگری در این باشگاه مذاکره کرده، این پاسخ را داده است: «من هیچ وقت خودم را از استقلال جدا ندیدم. حتی دورانی که فوتبال بازی می‌کردم به همین صورت بود و هر زمان که به من گفتند بیا، با تمام وجود رفتم و در خدمت تیم بودم. هر زمان گفتند برو باز هم انجام دادم؛ اگر استقلال ۱۰۰ بار دیگر هم به من بگوید به جلسه بروم، بدون هیچ چشمداشتی و با تمام وجودم می‌روم چون می‌دانم که استقلال مثل خانه من است و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم از همه چیز می‌گذرم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه بزرگ استقلال انجام می‌دهم. اتفاقاتی افتاد، صحبتی بود و ما صحبت‌های‌مان را انجام دادیم چون من همیشه علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال کمک کنم. هرچند که شرایط سخت باشد اما من به استقلال نمی‌توانم «نه» بگویم.»
 عنایتی در حالی راهی باشگاه استقلال شده که بسیاری از هواداران استقلال بر این باورند که او گزینه مناسبی برای حضور روی نیمکت استقلال نیست. البته مدیران باشگاه استقلال هم عزمی جدی برای استخدام او به‌عنوان سرمربی نداشتند و محض اینکه در آن ایام به افکار عمومی بفهمانند در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی هستند، با عنایتی نیز مذاکره کردند اما آقا رضا برای رشد مربیگری‌اش هم که شده بهتر است فضای مجازی را بخوبی رصد کند و بی‌جهت پای مذاکره با باشگاهی ننشیند که هوادارانش هیچ علاقه‌ای به حضور او نداشتند. عنایتی اگر قدری واقع‌بین بود حتی اجازه نمی‌داد خبر مذاکره‌اش منتشر شود که اینگونه مورد نقد قرار بگیرد. واقع‌بینی خوب است آقای عنایتی. واقع‌بین باش.

برای حفظ آرامش مجموعه
عقد قراردادقبل از نتایج دادگاه


استقلال در حالی مهیای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌شود که هنوز تکلیف پرونده‌هایش در دادگاه عالی ورزش مشخص نشده و همچنان به طور جدی درگیر ماجراهای شکایت میلیچ، پادوانی و البته استراماچونی است. پرونده‌هایی که زمان اعلام رأی آنها بارها به تعویق افتاده و هنوز هم مشخص نیست چه سرانجامی در انتظارشان خواهد بود.
 مدیران باشگاه استقلال دقیقاً به همین خاطر می‌‌خواهند قبل از صدور احکام شاکیان خارجی خود تکلیف سرمربی فصل آینده را مشخص کنند و با بازیکنان غیر ایرانی مدنظرشان نیز تا حد زیادی به توافق برسند چون می‌ترسند اگر نتیجه دادگاه‌ها علیه آنها باشد تبلیغات منفی ایجاد شده به واسطه همین مسأله موجب تغییر نظر چهره‌های خارجی مد نظر آنها شود.
اگر دادگاه عالی ورزش نظرش را تغییر ندهد، در تیر ماه احکام میلیچ، پادوانی و استراماچونی صادر خواهد شد. احکامی که می‌توانند برای استقلال دردسر‌های مالی بزرگی به همراه داشته باشند.


Page Generated in 0.0051 sec