printlogo


کد خبر: 248676تاریخ: 1401/3/31 00:00
مصاحبه



عنایتی: نمی‌توانستم تیم ارزان ببندم

رضا عنایتی درباره فصلی که با هوادار پشت سر گذاشت این‌طور می‌گوید: «فکر می‌کنم پایان خوشی برای تیم ما پیش‌بینی می‌شد؛ تیمی که ۱۴ الی ۱۵ نفر از بازیکنان لیگ یکش را نگه داشت و با اضافه کردن ۳، ۴ بازیکن وارد لیگ شد. اوایل مقداری فضا بزرگ‌تر بود و ما حتی پیش‌بینی چالش بزرگی را هم کرده بودیم. خوبی تیم ما این بود که از همان ابتدا بازی‌های خوبی انجام دادیم و این باعث می‌شد هر روز به آینده امیدوارتر باشیم؛ شما دیدید که از بازی پرسپولیس به بعد، شرایط روحی تیم ما تغییر کرد و برای نتیجه گرفتن مصمم شدیم. ما به شرایطی رسیدیم که تیم‌های بسیار بزرگ هم در برابر ما به مشکل می‌خوردند و می‌خواستند از ما امتیاز بگیرند. این برای من بسیار خوشحال‌کننده بود که با تیمی جوان توانستیم چنین شرایطی را مهیا کنیم‌. در آخر فصل هم اتفاقات عجیبی برای ما افتاد وگرنه خودمان را هفتم جدول لیگ می‌بینم، چرا که اتفاقاتی که برای‌مان رخ داد اصلاً اتفاقات فوتبالی نبود و این نتیجه برای ما بسیار خوشحال‌کننده بود. ما مجموعه‌ای کاملاً همدل داشتیم و خدا را شاکرم که توانستم با کمک بازیکنان و کادر فنی این مأموریت را بخوبی به پایان برسانم.»
اما خداحافظی‌اش از تیم تا حدود زیادی غیرمنتظره بود: «شما هم می‌دانید من در این سه فصلی که با هوادار بودم، دو فصل در لیگ یک و یک فصل در لیگ برتر، از لحاظ روحی بسیار صدمه دیدم. مخصوصاً در دو فصلی که در لیگ یک بودم، سختی‌های بسیاری متحمل شدم و فکر می‌کنم تلاش خودم را کردم. در مسیری که در مربیگری برای خودم ترسیم کرده بودم پله به پله بالا آمدم و شرایط را با برنامه جلو بردم، هیچ کس انتظار نداشت هوادار در لیگ برتر امسال بماند. سقفی از قرارداد را دوستان تعیین کرده بودند که با برنامه‌ریزی و شرایط من همخوانی نداشت و من تشکر می‌کنم از آقای میری و آقای اسماعیلی که در طول فصل گذشته حمایت‌های بسیاری از من کردند ولی فکر می‌کنم با این شرایط نمی‌توان ادامه داد. اگر می‌ماندم باید تیم ارزان‌قیمت می‌بستیم و سختی‌های مالی داشتیم. فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانستم چیزی به تیم‌مان اضافه کنم، به همین خاطر از دوستانم عذرخواهی کردم و واقعاً از حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. من هوادار را از خودم جدا نمی‌دانم چون بسیار سختی کشیدم و در نهایت تیم را به اینجا رساندم.»
اما چرا با استقلال به توافق نرسید: «من هیچ وقت خودم را از استقلال جدا ندیدم. اگر ۱۰۰ بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم از همه چیز می‌گذرم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه بزرگ استقلال انجام می‌دهم. اتفاقاتی افتاد، حرف‌هایی بود و ما صحبت‌های‌مان را انجام دادیم چون من همیشه علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال کمک کنم. هرچند که شرایط سخت باشد اما من به استقلال نمی‌توانم «نه» بگویم. اصلاً به‌عنوان دستیار با مدیران صحبت نکردم. برنامه‌هایم را داده بودم ولی باید قبول کرد که استرس و فشار در این چند سالی که استقلال نتوانسته بود جام بگیرد و شرایط خاصی را در لیگ داشت، بسیار زیاد بود. از همه هواداران خوب استقلال تشکر می‌کنم چرا که در صفحه شخصی من توهین بسیار کم بود. معدود توهین‌هایی بود اما مطمئن بودم همه به آینده فکر می‌کنند و دوست ندارند کسی که دوستش دارند روبه‌روی‌شان قرار بگیرد.»

باید جای خالی سعید صادقی را پر کنیم
عاشوری: گل‌گهر امسال جام می‌گیرد

هافبک تیم گل‌گهر قراردادش را با این تیم تمدید کرد.  نوید عاشوری در این باره می‌گوید: «با توجه به مذاکراتی که با تیم گل‌گهر داشتم تصمیم گرفتم بمانم و خوشحالم که باز هم قرار است با کل مجموعه خصوصاً آقای قلعه‌نویی کار کنم. ان‌شاءالله که بتوانیم سال خوبی را برای هواداران‌مان رقم بزنیم و آخر فصل خوشحال باشیم. امیدوارم با توجه به اینکه تقریباً دارند شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنند سال دیگر فصل خوبی برای گل‌گهر باشد.» او با توجه به جدایی سعید صادقی این‌طور می‌گوید: «سعید بازیکن خیلی خوبی است. همبازی ما بوده، برایش هرجا هست آرزو‌ی موفقیت می‌کنم اما به نظرم کل مجموعه گل‌گهر خوب بود و کمک کرد که سعید هم دیده شود. جای سعید که مطمئناً خالی است اما آقای قلعه‌نویی و کادر فنی فکری اساسی برای جایگزین کردن سعید می‌کنند. ان‌شاءالله که بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.»
عاشوری از الان قول کسب یک جام را می‌دهد: «به نظرم پیش‌فصل خیلی مهم است و باید تمام شرایط طوری باشد که تیمت برای قهرمانی و بهترین عملکرد جلو برود. اینکه چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم. پارسال ناگهان از ما هفت امتیاز کسر کردند. امسال بهترین عملکرد را خواهیم داشت و نشان می‌دهیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. از کادر مدیریتی، فنی و بچه‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم همه بازیکنان بمانند. ما تیم خیلی خوبی داشتیم و دوستان و برادران خیلی خوبی در گل‌گهر دارم. دیگر امسال نوبت این است که قهرمانی در لیگ برتر یا حذفی را برای گل‌گهر بیاوریم.»



 


Page Generated in 0.0062 sec