printlogo


کد خبر: 248669تاریخ: 1401/3/31 00:00
برنامه سردار برای بعد از دوران فوتبالش:
نه مربی می‌شوم نه مدیر؛ به سراغ اسب‌هایم می‌روم



سردار آزمون که بعد از کشمکش‌های فراوان بالاخره به بایرلورکوزن پیوسته، به تازگی مصاحبه مفصلی با سایت این باشگاه انجام داده که بخشی از این گزارش و مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:
سردار آزمون عاشق رقابت است. به هر حال فوتبال و بازی با ورق و قبلاً والیبال مورد توجه او بود، اما بزرگ‌ترین سرگرمی این جوان ۲۷ ساله، ۵۲ اسب مسابقه‌ای او است. او اولین اسب خود را ۱۰ سال پیش خرید. هر چقدر او به‌عنوان یک فوتبالیست موفق‌تر می‌شد، تعداد اسب‌هایش بیشتر می‌شد. اگر فوتبال در یک مقطعی تمام شود، آزمون می‌خواهد بیشتر روی اسب‌ها تمرکز کند و قهرمان شود. آزمون عنوان کرده نمی‌خواهد سرمربی فوتبال شود و بعد از پایان دوران فوتبالش به اسب و حضور در رقابت‌ها با اسب ادامه خواهد داد.
سردار قبل از شروع جنگ، روسیه را ترک کرد. وقایع اوکراین این جوان ۲۷ ساله را ناراحت کرده است. او در این‌باره گفت: «من همیشه در روسیه احساس راحتی کرده‌ام و مردم همیشه با من خوب بوده‌اند. هرگز فکر نمی‌کردم چنین چیزی ممکن باشد. اما من سیاستمدار نیستم، بنابراین نمی‌خواهم زیاد در مورد جنگ صحبت کنم اما البته به‌عنوان یک انسان می‌گویم در این دنیا نباید جنگی صورت بگیرد.»
آزمون درباره گروه ایران که از نظر ورزشی و سیاسی جالب به نظر می‌رسد، گفت: «ما به همه بازیکنان از هر تیم ملی که باشند، احترام می‌گذاریم. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد، ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. ما باید سیاست را به سیاستمداران بسپاریم. همه ما با هدف صعود از گروه متحد شده‌ایم. رؤیای ما رسیدن به این هدف است. ترکمن‌های زیادی در شمال شرق ایران زندگی می‌کنند. رابطه بین اقوام در ایران عالی است. ما ترکمن تبار هستیم، اما به ایرانی بودن‌مان افتخار می‌کنیم. ایرانی‌ها عاشق فوتبال و بسیار پرشور هستند. من در هر بازی خانگی تعداد زیادی پرچم ایران را می‌بینم و مردم اغلب در اینجا با من صحبت می‌کنند. این باعث خوشحالی من است.»
 


Page Generated in 0.0055 sec