printlogo


کد خبر: 248668تاریخ: 1401/3/31 00:00
تمدید قرارداد، در مرز 40 سالگی
منتظری در مسیر سیدجلال

امیر اسدی
پژمان منتظری از جمله بازیکنان باتجربه و البته کم‌حاشیه فوتبال ایران است که طی سال‌های اخیر حضور در لیگ قطر را به ایران ترجیح داده و فوتبال خود را در این کشور دنبال می‌کند. منتظری با فولاد نام خود را در فوتبال ایران مطرح کرد و به تیم امید هم دعوت شد. او بعدها پیراهن استقلال را در زمان مربیگری مرحوم حجازی پوشید و 7 سال عضو این تیم بود. در این مدت منتظری با استقلال عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد و به تیم ملی ایران هم دعوت شد.
نتیجه همین رزومه خوب، انتقال پژمان به لیگ قطر بود. او پیراهن ام‌صلال را در لیگ ستارگان پوشید و بعدها همراه با مجتبی جباری به الاهلی رفت و دوران موفقی را با پیراهن سبز این تیم سپری کرد. بازگشت به استقلال و دو فصل بازی برای این تیم، گام بعدی منتظری در دوران فوتبالش بود. بعد از جدایی از استقلال، منتظری الخریطیات را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و تا امروز هم پیراهن این تیم را از تن خارج نکرده است. او با الخریطیات یک بار از دسته پایین‌تر به لیگ ستارگان صعود کرد اما سال بعد دوباره طعم سقوط را چشید.
منتظری که 51 بازی ملی و 2 گل زده در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر با پیشنهادهایی برای بازگشت به لیگ ایران مواجه شده که اصلی‌ترین آن متعلق به فولاد بود. تیم زادگاه او که البته نتوانست برای دومین بار از منتظری در ترکیب خود استفاده کند. بعد از پایان فصل 2022-2021 لیگ دو قطر، الخریطیات 29 امتیاز از 14 بازی به دست آورد و رده دوم را بعد از المرخیه کسب کرد. با این حال الخریطیات در پلی‌آف مغلوب السیلیه شد و نتوانست مجوز حضور در لیگ ستارگان را به دست بیاورد.
بعد از این ماجرا، خیلی‌ها منتظر خداحافظی پژمان منتظری از فوتبال بودند. بخصوص که او 38 ساله شده و شاید نتواند مثل روزهای اوج خود در امور دفاعی موفق عمل کند. با این حال مسئولان باشگاه الخریطیات که از عملکرد منتظری رضایت کامل دارند، قرارداد او را تمدید کردند تا حداقل تا 39 سالگی او را در ترکیب این تیم ببینیم. به همین دلیل مدافع بااخلاق و سابق تیم ملی و استقلال، می‌تواند همچنان برای الخریطیات بازی کند. ضمن اینکه با توجه به توافقی که میان او و الخریطیات انجام شده، بازگشت منتظری به لیگ ایران هم منتفی است.
پژمان منتظری در مسیری حرکت می‌کند که سیدجلال حسینی تجربه‌اش کرده است. او که مثل حسینی کم‌حاشیه است و زندگی سالمی دارد، با همین دلایل محکم همچنان مورد توجه مسئولان باشگاه الخریطیات قرار دارد.
او قطعاً تا 39 سالگی به فوتبال خود ادامه خواهد داد و با ادامه همین روند شاید تا سال‌ها بعد نیز بتواند یک مهره مؤثر برای خط دفاعی الخریطیات باشد. بخصوص که منتظری بواسطه سال‌ها بازی در کشور قطر، پایگاه محکمی در فوتبال این کشور دارد و تیم‌های مختلفی نیز علاقه‌مند به جذب او هستند.
 اینکه او در پنجمین دهه از زندگی خود نیز همچنان مشتری داشته باشد و به فوتبال خود ادامه بدهد، پیش‌بینی دور از دسترسی نخواهد
بود.
 


Page Generated in 0.0054 sec