printlogo


کد خبر: 248592تاریخ: 1401/3/29 00:00
شلوغ کاری

به سلامتی و مبارکی تأیید شد که برکناری کارلوس کی‌روش با دخالت و فشار مستقیم محمود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش ایران رخ داده. روز به روز به حجم تپه‌های کشف شده از دوران سیاه وزارت ایشان بیشتر پی می‌بریم. جداً جا دارد یک مراسم بزرگداشت برای استاد بگیریم! الحق و والانصاف که برای ورزش ایران پدری کردند!
***
شایعه شده که اژدها دیروز رفته فدراسیون، همه را کتک زده، بعد در حالی که از دهانش آتش بیرون می‌آمده، پولش را خواسته! تأکید هم کرده که اگر فدراسیون از این عرضه‌ها دارد که کی‌روش را بیاورد، شاید بهتر باشد اول حقوق او و همکارانش را به ریال بپردازد بعد دنبال افزایش بدهی‌های دلاری خود باشد!
مرسی دراگان عزیز! فکر نمی‌کردیم از این کارها هم بلد باشی! دو تا داد و بیداد کن ببینیم کار به کجا می‌رسد! دفعه بعدی که رفتی، حتماً دو تا شیشه هم بشکن! ما ایرانی‌ها تا وقتی یکی شیشه محل کارمان را نشکند متوجه نمی‌شویم که طرف واقعاً پولش را می‌خواهد! فکر می‌کنیم آمده شلوغ‌بازی!
کار خوب را کی‌روش می‌کرد. روز اول دو تا می‌خواباند زیر گوش یکی از اعضای هیأت رئیسه، حساب کار دست بقیه می‌آمد، ماست‌ها را کیسه می‌کردند!
 مربی سوپرمارکتی
می‌رویم که داشته باشیم حضور بازیکن‌های خارجی در لیگ بانوان کشورمان! یعنی می‌خواهیم بازیکن خارجی بیاوریم برای فوتبال بانوان. انصافاً از این خبر هیجان‌انگیزتر داریم؟ حتی با وجود اینکه بنده طنزنویس نمی‌توانم در این مورد به آن صورتی که حق مطلب هست، طنزی بنویسم اما در ذهنم که می‌توانم به سوژه‌ها بخندم! نمی‌توانم؟ خیلی سوژه هیجان‌انگیزی است مخصوصاً اگر فوتبال خانم‌ها شبیه فوتبال آقایان باشد یعنی بازیکنان بانوان هم همان کارهایی را انجام بدهند که بازیکنان لیگ آقایان!
پسر تا یک سال سوژه خنده و شوخی جور شد! دمتان گرم! من حتماً یادم باشد از چند نفر از خبرنگاران فوتبال بانوان یک مقدار آمار این لیگ را بگیرم، ببینیم حاشیه‌هایش تا چه حد شبیه حاشیه‌های لیگ خودمان است! اگر مثل همان باشد که ورود بازیکنان خارجی تازه اول سوژه و خنده است. دمتان هم گرم!
تا هفته قبل همه داشتند در فضای مجازی تراکتور را می‌زنند توی سر استقلال که دیدید علی خطیر با یک تلفن مربی خارجی آورد و استقلال سه هفته است نتوانسته؟! خب دیدن قیافه دوستان مخصوصاً بعد از نیامدن مربی خارجی 
مد نظر به تراکتور از اوجب واجبات است!
نتیجه اخلاقی: سوپرمارکت نیست زنگ بزنی با پیک موتوری برایت بیاورند!
 

Page Generated in 0.0055 sec