printlogo


کد خبر: 248589تاریخ: 1401/3/29 00:00
آقای گل ادوار جام‌های جهانی مربی شد
کلوزه در اتریش

میروسلاو کلوزه، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و یکی از برترین گلزنان تاریخ جام‌های جهانی، هدایت تیم جدیدی را بر عهده گرفته است.
به گزارش رسانه‌های آلمانی، به نظر می‌رسید که میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های لاتزیو و وردربرمن از رقابت‌های فصل آینده هدایت تیم کایزرسلاترن را به عهده بگیرد. مهاجم سابق مانشافت که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان معاصر آلمان‌ها به حساب می‌آید، شدیداً به باشگاه سابق خود لینک شده بود.
اما حالا خبر جدیدی رسماً منتشر شده است. جانشین لودویگ ماگنین در باشگاه آلتاخ اتریش، یک آلمانی سرشناس خواهد بود. میروسلاو کلوزه رسماً به‌عنوان سرمربی اس سی آر آلتاخ از تیم‌های فوتبال کشور اتریش منصوب و معرفی شده است. میروسلاو کلوزه در این رابطه می‌گوید: «شدیداً مشتاق حضور در آلتاخ هستم. حس مثبتی به این باشگاه دارم و فکر می‌کنم در تیم درستی قرار گرفته‌ام. مسئولان باشگاه با من صحبت‌های واضحی داشتند. برای ملاقات با هواداران و بازیکنان باشگاه جدیدم لحظه‌شماری می‌کنم!»
لازم به ذکر است که میروسلاو کلوزه آخرین مرتبه در جمع نفرات کادر فنی باشگاه سرشناس بایرن مونیخ آلمان حضور داشت. باشگاه آلتاخ اتریش در پایان رقابت‌های فصل گذشته کشور اتریش در قعر جدول بوندس‌لیگای اتریش قرار گرفت و به سختی خود را در این لیگ حفظ کرد و نگه داشت؛ بر همین اساس، حالا میروسلاو کلوزه به‌عنوان سرمربی و نفر نخست کادر فنی کار سختی را در این باشگاه اتریشی پیش روی خود خواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0059 sec