printlogo


کد خبر: 248586تاریخ: 1401/3/29 00:00
جدایی عزیزان و یک نقطه سیاه!

سپاهان برای مردم اصفهان معنی خاصی دارد، فراتر از یک تیم فوتبال و یک باشگاه. طلایی‌پوشان یادآور خاطرات خوش و لحظات ناب و نماد قهرمان‌سازی برای اهالی دیار زاینده رود هستند.
تیم فوتبال سپاهان اما حال و هوای عجیبی را در این روزها تجربه می‌کند. محرم نویدکیا پسر سپاهان، طی دو فصل حضور در قامت سرمربی نتوانست جام قهرمانی را مثل دوران بازیگری به تالار افتخاراتسپاهان بیاورد. او در فصل اول نبردی نزدیک و جذاب با پرسپولیس قهرمان داشت اما در فصل دوم که انتظار می‌رفت بهتر کار کند، پرنوسان ظاهر شد و در نهایت با اختلاف زیاد نسبت به تیم دوم در جایگاه سوم قرار گرفت.
نویدکیا خودش رفت به امید اینکه با ایجاد تغییرات روی نیمکت، اوضاع سپاهان بهتر شود. اما با رفتن او گویی انفجاری درون باشگاه رخ داد. سپاهان در هیچ فصلی اینقدر راحت بازیکن از پس از دیگری به تیم‌های رقیب خود تقدیم می‌کند. از خرید بازیکن هم فعلاً خبری نیست تا مشخص شود مدیریت باشگاه هیچ برنامه‌ای جهت تقویت تیم در راه کسب قهرمانی ندارد، دست‌کم مدیریت فعلی باشگاه.
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه، از این گفته بود که «لیست‌ها برای خرید بازیکنان جدید آماده است» و اینکه «ممکن است عزیزانی بخواهند از تیم جدا شوند!» آقای مدیر البته نگفت که تیم بدون سرمربی چطور لیست‌های خرید را آماده کرده و اینکه چرا فقط همه عزیزان از تیم جدا می‌شوند و هیچ عزیزی جذب تیم نمی‌شود؟
اگر شایعه جدایی ساکت از باشگاه صحت داشته باشد و او به این دلیل حالت منفعلانه در نقل و انتقالات اتخاذ کرده باشد، این نوع رها کردن تیم سپاهان به حال خود، چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر اخلاقی در سابقه و کارنامه آقای مدیر به‌عنوان یک آمار منفی و نقطه‌ای سیاه ثبت خواهد شد.

Page Generated in 0.0053 sec