printlogo


کد خبر: 248572تاریخ: 1401/3/29 00:00
با آقا مرتضی یک‌جورهایی همسایه هستیم
عبدی: همه ما از سید جلال حساب می‌بریم

ناصر قراگزلو

مهدی عبدی و یک تعریف مشخص برای خودش در فصل جدید. بینی او آسیب دیده بود و تعطیلات فصل بهترین فرصت بود برای اینکه کارهای درمانی‌اش را پیگیری کند. به بهانه تغییرات، فصل جدید و اتفاق‌هایی که ممکن است در پرسپولیس بیفتد با مهاجم سرخپوشان گپ زدیم.

   مهدی چه خبر؟ از وقتی لیگ تمام شده کم پیدا هستی.
  تعطیلات فقط به درمان بینی‌ام گذشت. دیروز هم رفتم بیمارستان تا کارهای درمان را تکمیل کنم. خدا را شکر تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است و مشکل تنفسی که برای پولیپ داشتم هم کاملاً برطرف شده. شرایطم خیلی خوب پیش می‌رود.
نظرت درباره خریدهایی که پرسپولیس کرده چیست؟
 بالاخره نقل و انتقالات با نظر سرمربی تیم انجام شده و آقا یحیی هم بر اساس نیازی که احساس می‌کردند در پست‌های مختلف بازیکنانی را جذب کردند که حتماً موجب تقویت تیم ما خواهد شد. علی بیرانوند نیاز به معرفی ندارد و همه می‌دانند که یکی از بهترین‌هاست. مرتضی ‌پور‌علی گنجی هم که هم‌استانی ما محسوب می‌شود و از زادگاه او تا شهر ما ده دقیقه بیشتر راه نیست، به همین دلیل با آقا مرتضی یک‌جورهایی همسایه هستیم. دانیال و بقیه هم بازیکنان خیلی خوبی هستند و من برای همه آنها در پرسپولیس بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم. امسال حتماً باز هم بهترین نمایش‌ها را ارائه خواهیم داد و به بهترین عنوان که در شأن تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران‌مان است دست خواهیم یافت. فصل قبل هم واقعاً بازیکنان‌مان با همه وجود جنگیدند و تلاش‌شان را انجام دادند اما بدشانسی مانع ششمین قهرمانی متوالی‌مان شد.
باشگاه قرار است چند مهاجم خوب از جمله چند مهاجم برزیلی و داخلی را هم جذب کند، نظری در این مورد نداری؟
  به هر حال این موضوع ارتباطی به من بازیکن پیدا نمی‌کند و کادرفنی هر بازیکنی را که انتخاب کند جذب تیم خواهد شد. در نهایت همه ما باید برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش کنیم و بجنگیم. من بازیکن باید خوب تمرین کنم و در خدمت تیم باشم و نهایت تلاشم را بکنم  تا ان‌شاءالله به عنوان یک عضو کوچک تیم باز هم با همه وجود در خدمت تیم محبوبم باشم.
در رابطه با نقش جدید سید‌جلال چه نقدی ‌داری، چون قرار است او در نقش مربی یا حتی مربی - بازیکن انجام وظیفه کند؟
 سید‌جلال در هر جایگاهی باشد به معنای واقعی یک لیدر است و چه بازی کند و چه بازی نکند برای ما ارزش فراوانی دارد. او برای ما حکم یک فرمانده بزرگ را خواهد داشت. از آقا سید حرف‌شنوی خاصی داریم و از او حساب می‌بریم چون به هر حال تجربیات فراوانی دارد و در هر حال برای ما نظرات و تجربه‌اش ارزشمند است.
در جام جهانی طرفدار چه تیمی هستی؟
 طبیعی است که طرفدار تیم ملی کشورمان هستم و برای بازیکنان تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم تیم‌مان در جام جهانی بهترین نتایج را بگیرد و موجب خوشحالی مردم عزیز کشورمان شود. من هم مانند همه مردم فوتبالدوست کشورم منتظر شروع بازی‌های جام جهانی هستم و بازی‌هایی که حتماً بازیکنان تیم ملی کشورمان در بزرگترین ویترین فوتبالی دنیا بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهند داد را تماشا می‌کنم.

Page Generated in 0.0054 sec