printlogo


کد خبر: 248571تاریخ: 1401/3/29 00:00
جای خالی فقط برای سه بازیکن بزرگسال دیگر
غیر از ولسیانی پرسپولیس احتمالاً دو خرید دیگر دارد

با وجود اینکه پرسپولیس در 5 پست حساس نیاز به جذب یک بازیکن مهم دیگر دارد اما به احتمال فراوان این باشگاه غیر از گئورگی ولسیانی که گفته می‌شود با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده یک یا دو بازیکن دیگر جذب خواهد کرد. یکی هافبک کناری و دیگری مهاجم نوک.
اگر تصور کنیم پرسپولیس یک مهاجم نوک خارجی جذب کند و یک هافبک کناری ملی‌پوش هم جذب شود آن‌وقت باید در دفاع چپ، دفاع راست و هافبک میانی هم بازیکن دیگری جذب شوند اما احتمالاً با توجه به محدودیت منابع مالی و تعداد سهمیه‌های خرید این امکان وجود نخواهد داشت.
پرسپولیس در حال حاضر دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی و سروش رفیعی را به عنوان خرید لیگ برتری جذب کرده و اگر ولسیانی را هم به این جمع اضافه کنیم این تعداد به 4 می‌رسد. در این صورت سرخ‌ها می‌توانند سه خرید دیگر لیگ برتری داشته باشند اما از سوی دیگر باید سهمیه بزرگسال تیم و محدودیت این مورد هم در نظر گرفته شود.
هر تیم می‌تواند 18 بازیکن سهمیه بزرگسال داشته باشد. در بین 21 بازیکن فعلی پرسپولیس یوسفی، احمدی، جودکی، عمری، صفروف، تمیروف و هنانوف همه زیر 23 سال هستند. این یعنی که فعلاً تیم یحیی 14 بازیکن بزرگسال دارد و 4 بازیکن دیگر بزرگسال می‌تواند جذب کند.
اگر ولسیانی را هم دیگر بازیکن بزرگسال تیم بدانیم، پرسپولیس قادر به خرید سه بازیکن بزرگسال دیگر خواهد بود. مثلاً اگر فرض کنیم کاسیانو مهاجم برزیلی و سعید صادقی دیگر خریدهای پرسپولیس باشند، این تیم می‌تواند یک بازیکن دیگر جذب کند یا فقط یک بازیکن دیگر از لیست بیرون مانده‌ها و بلاتکلیف‌ها را نگه دارد.
از آنجایی که سهمیه بازیکن خارجی هم 1+3 است اگر جذب ولسیانی را قطعی بدانیم، پرسپولیس در صورت جذب کاسیانو یا یک مهاجم خارجی دیگر نیز می‌تواند دو بازیکن خارجی دیگر داشته باشد و از بین سه خارجی فصل قبل یکی باید جدا شود.
 

Page Generated in 0.0042 sec