printlogo


کد خبر: 248567تاریخ: 1401/3/29 00:00
خبر

بیرانوند علیه شایعات
بعد از قوت گرفتن شایعات دوباره در خصوص مشمول شدن گلر تازه‌وارد و ملی‌پوش پرسپولیس علیرضا بیرانوند در عکسی که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده، از تحصیل خود در دانشگاه آزاد خرم‌آباد در رشته تربیت بدنی خبر داده تا به این ترتیب مشخص شود فعلاً مشمول خدمت سربازی نیست.
 
پاکدل در باشگاه
اولین بازیکنی که دیروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد حامد پاکدل بود. پاکدل بعد از این جلسه بدون اینکه با خبرنگاران صحبتی کند باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و حاضر به پاسخگویی در خصوص این جلسه نشد. این مهاجم یک فصل دیگر قرارداد دارد و طبق رویه باشگاه اولویت با جذب بازیکنان مدنظر یحیی است و فعلاً خبری از اعلام شدن لیست مازاد نیست.
 
مظاهر هم آمد
مظاهر رحیم‌پور مربی بدنسازی که از سوی یحیی گل‌محمدی از کادر فنی پرسپولیس کنار گذاشته شد دیروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت. علت حضور این مربی اصلاح یک مسأله در مورد نامه‌ای که باشگاه به اداره مالیات داده بود. بعد از این او هنگام خروج از باشگاه از فضای حاکم بر فوتبال و آنچه فضای مجازی باعث شده، ابراز ناراحتی کرد و گفت اصلاً از یحیی گل‌محمدی ناراحت نیست.
 
تأییدیه یحیی برای جدایی‌ها
سرمربی پرسپولیس که از افشای مبلغ قرارداد خود برای دو فصل از سوی رضا درویش بسیار ناراحت است خواستار بازگشت حامد لک و احسان پهلوان شده است اما این دو بازیکن اعلام کرده‌اند قطعاً از پرسپولیس خواهند رفت و با توجه به رفتار باشگاه علاقه‌ای به بازگشت ندارند. همین موضوع چالشی جدید بین تفکرات گل‌محمدی با درویش به وجود آورده تا سرمربی پرسپولیس اعلام کند هرگونه ارائه برگه رضایتنامه برای بازیکنان تیم باید با تأیید او صورت بگیرد.
 

Page Generated in 0.0059 sec