printlogo


کد خبر: 248566تاریخ: 1401/3/29 00:00
نقل و انتقالات

ولسیانی پرسپولیسی شد
ولسیانی 31 ساله که با درخشش در ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد، حالا به عنوان ششمین خرید این فصل سرخپوشان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌پیوندد. ولسیانی بعد از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به این باشگاه پیوست اما از آنجایی که این بازیکن در کشورش به سر می‌برد قراردادش به صورت اینترنتی به امضا رسیده است. البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا امضایی در مورد این انتقال صورت نگیرد اعلامش نخواهد کرد اما ولسیانی ششمین خرید تازه یحیی و سومین خرید از سپاهان فصل قبل خواهد بود.
 
لوسادا بدنساز جدید
باشگاه پرسپولیس روز گذشته رسماً از مربی بدنساز خود رونمایی کرد. خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که فارغ‌التحصیل دوره بدنسازی از دانشگاه مادرید است با عقد قرارداد برای یک فصل به کادر فنی سرخپوشان ایران ملحق شد. او پیش از این با باشگاه‌های نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان همکاری داشته است و پرسپولیس سومین تجربه کاری او در فوتبال ایران است.
 
اختلاف با پهلوان
احسان پهلوان برای تمدید قرارداد خود مدعی شده که یک تیم صنعتی حاضر به پرداخت ۱۹ میلیارد است اما پرسپولیس برای ماندگاری وی رقمی کمتر از ۹ میلیارد تومان پیشنهاد کرده است. این اختلاف موجب شده تا احسان پهلوان به سپاهان یا فولاد خوزستان نزدیک شود.
 
صادقی نزدیک به پرسپولیس
سعید صادقی در روزهای نخست نقل و انتقالاتی پیشنهاد یحیی گل‌محمدی را برای حضور در پرسپولیس به دلیل ترافیک خط میانی رد کرد تا در صورت نرفتن به امارات به استقلال نزدیک شود اما درویش پیگیر این بازیکن ماند و دیروز گفته شد با مدیر برنامه‌های این بازیکن به توافق رسیده است. البته برخی معتقدند پرسپولیس فقط یک پله جلو رفته و توافق نهایی حاصل نشده اما برخی خبرگزاری‌ها نوشته‌اند شاید صادقی امروز با پرسپولیس دو ساله ببندد.
 
 
 

Page Generated in 0.0061 sec