printlogo


کد خبر: 248554تاریخ: 1401/3/29 00:00
تردیدهای آجورلو برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

 دریا بهرام 

به موازات انتخاب سرمربی استقلال که به موضوعی کشدار تبدیل شده، ماجرای بودن یا نبودن مصطفی آجورلو در استقلال نیز اهمیت بسیاری دارد که نگاه بسیاری از استقلالی‌ها را به سوی خود جلب کرده است. پیش از آنکه قهرمانی استقلال در فصل جاری مسجل شود، زمزمه جدایی آجورلو از استقلال به گوش می‌رسید و حتی نزدیکان به مدیرعامل استقلال علاقه او برای ورود به ریاست فدراسیون فوتبال را مهر تأیید می‌زدند.
 جدایی مجیدی اما تا حد زیادی معادلات مدیرعامل باشگاه استقلال را برهم زد و شاید اگر سرمربی سابق استقلال همچنان در این تیم باقی می‌ماند، آجورلو با خیال آسوده‌تری به ساختمان مشکی رنگ فدراسیون فوتبال می‌نگریست. 
با وجود این اما مدیرعامل باشگاه استقلال همچنان به‌دنبال رسیدن به صندلی داغ فدراسیون فوتبال است و اگر خیالش بابت انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید در استقلال مشخص شود، بی‌میل نیست که شانس خود را برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کند. با این حال مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده که درصورت شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال آیا آرا به سمت او سنگینی خواهد کرد یا خیر؟! 
نزدیکان به آجورلو معتقدند که تا به امروز او خود را برنده انتخابات آتی نمی‌داند و هنوز نتوانسته نظر مساعد افرادی که در رأی‌گیری بسیار اثرگذارند را به سمت و سوی خود جلب کند. با این حال اما مدیرعامل باشگاه استقلال به رایزنی‌های خود ادامه خواهد داد تا اگر درنهایت موفق به کسب آرای لازم شد شانس خود را برای رسیدن به مهم‌ترین صندلی فوتبال ایران آزمایش کند. 
در حقیقت آجورلو در نهان خود همچنان به‌دنبال رسیدن به این هدف بزرگ است و اگر خود را برنده انتخابات آتی بداند، استقلال را ترک خواهد کرد و اگر نه، همچنان در این باشگاه باقی خواهد ماند.
 
قول مدیران استقلال: 
اعلام فوری نام سرمربی در روزهای آتی
مدیران باشگاه استقلال قول داده‌اند در روزهای پیش رو به طور قطع از نام سرمربی جدید خود رونمایی کنند. در اینکه مدیران استقلال با چه سبک مربی وارد مذاکره شده‌اند اطلاعات دقیقی داده نشده اما گفته می‌شود مربی موردنظر استقلال از بلوک شرق است و بزودی نام او معرفی خواهد شد. مدیران استقلال قصد دارند بزودی نام سرمربی را از طریق رسانه رسمی اعلام کنند و تا آن زمان قصد ندارند نام گزینه خود را رسانه‌ای کنند. البته باید دید برخی افراد که عطش بسیاری در لو دادن چنین اخباری دارند، آیا می‌توانند خودشان را تا اعلام رسمی نگه دارند و به رابطان خبری خود چیزی نگویند یا خیر؟!

 


Page Generated in 0.0060 sec