printlogo


کد خبر: 248532تاریخ: 1401/3/29 00:00
خبر و مصاحبه

مذاکره آلومینیوم با دروازه‌بان فصل گذشته فولاد
آلومینیوم اراک پس از انتخاب سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی فصل آینده این تیم، فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات را آغاز کرده و بر این اساس، رحمتی درصدد اضافه کردن یک مهاجم و دو وینگر به تیمش است تا آلومینیوم را در فاز تهاجمی تقویت کند. رحمتی قصد داشت محمدمهدی احمدی وینگر فصل گذشته نفت مسجدسلیمان را به آلومینیوم بیاورد، اما این بازیکن راهی پرسپولیس شد. حالا چند گزینه دیگر در لیست سرمربی آلومینیوم هستند. این در حالی است که رحمتی دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. در خط دروازه هم هنوز وضعیت حسین پورحمیدی مشخص نیست، چرا که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتور است. آلومینیوم برای جذب دروازه‌بان روی احسان مرادیان گلر فصل قبل فولاد نظر دارد و به این بازیکن پیشنهاد داده است. مدیران آلومینیوم با محمود قائدرحمتی، وحید محمدزاده و اسماعیل شریفات در حال مذاکره هستند تا قراردادهای این سه بازیکن را تمدید کنند.
 
منصوریان تمدید می‌کند؟
هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان هفته گذشته برای رسیدگی به انتخاب سرمربی جدید این تیم و بودجه مورد نیاز فصل آینده تشکیل جلسه داد. در پایان این نشست مقرر شد علیرضا منصوریان، با حضور در جلسه هیأت مدیره که احتمال دارد دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود، برنامه‌های خود را برای هدایت صنعت نفت در فصل آینده ارائه کند. تمدید قرارداد با منصوریان در اولویت باشگاه آبادانی قرار گرفته و به همین دلیل آنها تاکنون با مربی دیگری وارد مذاکره نشده‌اند. با وجود این باید دید در جلسه آتی در مورد تمدید قرارداد منصوریان چه اتفاقی می‌افتد.
 
پیکان محکوم شد
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه به شرح زیر صادر کرد:
با توجه به شکایت علی خماند از محمدامین رضایی، دروازه‌بان پیشین تیم‌های نساجی و ماشین‌سازی کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده نسبت به دعوای خواهان به میزان یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.
در پرونده شکایت میلاد شیخ‌سلیمانی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد ریال و 29 میلیون و 423 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 44 میلیون و 241 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 510 میلیون و 577 هزار ریال قرار رد صادر کرد. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
 
ابهام در آسیایی شدن نساجی
مهدی: باید وضعیت آینده چمن ورزشگاه وطنی را بررسی کنیمنساجی مازندران در لیگ بیست و یکم به‌دلیل شرایط نامطلوب استادیوم شهید وطنی موفق نشد در شهر قائمشهر از مسابقات خود میزبانی کند و این مسأله باعث آسیب به این تیم و دلخوری هواداران شده بود. با این حال این ورزشگاه هم‌اکنون در دست بازسازی قرار دارد تا مهیای میزبانی از دیدار‌های فصل آینده باشد.
سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره می‌گوید: «در حال حاضر آمده‌ایم تا ببینیم ورزشگاه چگونه است و پیشرفت کار را ببینیم. از بعضی جهات خوشحال شدیم و بعضی جهات هم هنوز پیشرفتی ندارد و ان‌شاءالله درست می‌شود. البته ما از روز اول یک مشکل داریم و آن هم بحث ورود تماشاگران میهمان است که با تماشاگران میزبان تداخل می‌کند. قرار بود یکی از زمین‌های اطراف ورزشگاه خریداری شود و به مسیر ورودی اختصاص داده شود. متأسفانه هنوز انجام نشده است. طبق صحبت‌هایی که شد در جریان قرار گرفتم که تلاش می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه استادیوم در وسط شهر واقع شده کمی شرایط سخت است اما ورودی‌ها و خروجی‌ها هنوز استاندارد نیست و باید به آن سطح برسد.»
او در خصوص حضور نساجی در آسیا این طور می‌گوید: «در بحث لیگ قهرمانان آسیا، دو فصل به‌خاطر تقویم مسابقات کنفدراسیون آسیا در یک فصل ادغام شده است و طبیعتاً نمایندگان دو فصل مسابقات ما، باید در یک فصل شرکت کنند. ان‌شاءالله زودتر انتخاب انجام شود و هیأت رئیسه فدراسیون کامل شوند و مدل حضور نمایندگان آسیایی ایران مشخص شود، ما هم در کنارشان هستیم.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec