printlogo


کد خبر: 248520تاریخ: 1401/3/28 00:00
آماده حضور در دومین جام جهانی هستم
صیادمنش: هدفم رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی است

مصاحبه 
ناصر قراگزلو    
 
 اللهیار صیادمنش همچنان یکی از مهاجمان مورد علاقه دراگان اسکوچیچ به حساب می‌آید که فرصت حضور در تنها دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل الجزایر را داشت. با این لژیونر که تحت قرارداد باشگاه هال‌سیتی است برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:
 
به نظرت، تیم الجزایر قدرت لازم برای به چالش کشیدن تیم ملی را داشت؟
در ابتدا باید بگویم تیم ما بازی تدارکاتی زیادی ندارد و به همین دلیل، بازیکنان با ناهماهنگی به مصاف الجزایر رفتند و متأسفانه شکست خوردیم. البته نتیجه در دیدارهای تدارکاتی اهمیت زیادی ندارد اما بازی نکردن، خیلی به تیم ما لطمه زده است. در بازی‌های تدارکاتی است که یک مربی می‌تواند ترکیب خودش را بشناسد و نقاط ضعف و قوت تیمش را آنالیز کند. ما بازی تدارکاتی دیگری هم نداشتیم و در چنین شرایطی، بهترین مربیان دنیا هم قادر نیستند کاری برای تیم انجام دهند.
از نتایجی که انگلیس مقابل مجارستان به دست آورده یا شکست ولز برابر هلند اطلاع داری؟
 نتایج بازی‌های اخیر انگلیس و ولز نباید برای ما ملاک قضاوت باشد چون تیمی مانند انگلیس با ترکیب‌های مختلف و بازیکنان متعدد در لیگ ملت‌های اروپا ظاهر می‌شود. شک نکنید ولز هم با برنامه به جام جهانی می‌آید. نباید فکر کنیم که در جام جهانی، انگلیس و ولز و امریکا قرار است به این شکل بازی کنند و همین طور نتیجه بگیرند. آنها با تمام قدرت در جام جهانی حاضر می‌شوند و ما به هیچ وجه حق این را نداریم که حریفان خودمان را دست‌کم بگیریم و بابت این نتایج، آنها را قضاوت کنیم؛ چون اگر این چنین فکر کنیم اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ایم.
چند دقیقه‌ای مقابل الجزایر به میدان رفتی. بازی برای خودت چطور پیش رفت؟
 دقایق کوتاهی در زمین بودم اما در همان چند دقیقه، تلاشم را انجام دادم تا در خدمت تیم ملی باشم و خواسته کادرفنی را به نحو احسن انجام بدهم.
فکر می‌کنی بتوانی به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنی؟
 نهایت تلاشم را انجام می‌دهم به این هدف برسم. تا اینجا هم ثابت کردم هر جا که به من اطمینان شده، جواب این اعتماد را داده‌ام. نمونه‌اش هم تیم زوریا، فنرباغچه و هال‌سیتی بود که رضایت کادرفنی را برآورده کردم. اسکوچیچ هم مربی بسیار خوبی است که بابت دعوتم به تیم ملی باید از او تشکر کنم. من با هدف به تیم ملی رسیده‌ام و در اردوها و بازی‌های تدارکاتی بعدی تلاش می‌کنم رضایت مربیان و هواداران فوتبال را نسبت به بازی‌ام جلب کنم.
دوستانت می‌گویند قبلاً هم در جام جهانی به میدان رفته‌ای!
 بله در جام جهانی نوجوانان که در هند برگزار ‌شد، عضو تیم ایران بودم و در آن مقطع کارهای بزرگی کردیم؛ مثلاً تیم‌ آلمان را با نتیجه سنگین شکست دادیم. در آن جام جهانی نمایش‌های خوبی را ارائه دادم و نظر مربیان و تیم‌ها را نسبت به عملکردم جلب کردم. امیدوارم اگر قسمت شد، در دومین جام جهانی هم حاضر شوم. سعی می‌کنم بهترین نمایش‌ها را ارائه دهم و در لباس مقدس تیم ملی کشورم در جام جهانی قطر عملکرد خوبی داشته باشم.
وضعیت تو در باشگاه هال‌سیتی به کجا رسید؟
 برای نهایی کردن قرارداد چهار ساله‌ام راهی انگلیس شدم تا در این رابطه کارهای لازم را انجام دهم.
از چه زمانی تمرینات تیم هال‌سیتی آغاز می‌شود؟
 حدود دو هفته دیگر. آن زمان است که باید در دور جدید تمرینات حاضر باشیم.
صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه باشگاه فنرباغچه خواهان حضور مهدی طارمی شده. به نظرت طارمی به فنرباغچه جواب مثبت می‌دهد؟
 مهدی بازیکن تاثیرگذاری است و نمایش‌های درخشانی در تیم ملی و پورتو داشته. او آن قدر حرفه‌ای است که صلاح خودش را بهتر از هر کس دیگری بداند. مطمئناً مهدی بهترین تصمیم را در خصوص آینده فوتبالی‌اش می‌گیرد.
 

Page Generated in 0.0056 sec