printlogo


کد خبر: 248489تاریخ: 1401/3/28 00:00
خبر

خرید جدید آرسنال از پرتغال آمد
فابیو ویرا، هافبک تهاجمی 22 ساله پرتغالی با انتقالی 40 میلیون یورویی به علاوه 5 میلیون یورو پاداش از پورتو به آرسنال پیوست. ویرا یکی از بازیکنان مهم و اساسی پورتو در فصل گذشته بود که توانست آمار 7 گل و 16 پاس گل را به ثبت رساند. لوئیز دیاز در زمستان پیش دیگر بازیکنی بود که از پورتو جدا شد و به لیورپول پیوست تا ویرا دومین بازیکن پورتو نام گیرد که در سال 2022 به لیگ برتر انگلیس می‌رسد.
 
 وستهم به‌دنبال دروازه‌بان سابق رئال
وستهم می‌خواهد قرارداد آلفونسو آرئولا دروازه‌بان فصل قبل خود را قطعی کند. روزنامه سان نوشته که آنها حاضرند با پاری سن ژرمن بر سر دائمی کردن قرارداد او مذاکره کنند. آرئولا 29 ساله سابقه بازی در رئال مادرید آن هم به طور قرضی را دارد.
 
هافبک بایرن به لیدز می‌رود
مارک روکا، هافبک بایرن مونیخ، در تست پزشکی باشگاه لیدز یونایتد شرکت کرده است. این هافبک اسپانیایی سومین خرید لیدز در فصل نقل و انتقالات به حساب می‌آید. آنها پیش از این برندن ارونسون و راسموس کریستنسن از لایپزیگ را نیز به خدمت گرفته‌اند.
 
مذاکره بایرن و لیورپول بر سر مانه 
بایرن مونیخ امیدوار است سادیو مانه را در تابستان خریداری کند. آنها با لیورپول مذاکره خواهند کرد تا بر سر قیمت انتقال او به توافق برسند. آلمانی‌ها تا کنون سه مرحله پیشنهاد خود را به لیورپول ارائه کرده‌اند که این موضوع مورد موافقت تیم آنفیلدی قرار نگرفته است.
 
 وینیسیوس و قرارداد جدید با رئال مادرید
وینیسیوس جونیور با رئال مادرید بر سر قرارداد جدید به توافق رسیده است و به‌زودی آن را امضا خواهد کرد. این مهاجم 21ساله برزیلی که گل قهرمانی رئال در فینال لیگ قهرمانان اخیر را به ثمر رساند، دستمزد بسیار بالایی دریافت خواهد کرد.
 
پاری سن ژرمن خواهان دمبله
عثمان دمبله هنوز قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا نکرده است و پاری سن ژرمن امیدوار است که بتواند این ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند. او در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و چلسی هم این بازیکن را زیر نظر دارد.
 
تیمبر به منچستر‌یونایتد نمی‌رود
منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی خود به‌دنبال جذب جورین تیمبر بود، اما این بازیکن حاضر نیست به اولدترافورد برود. او می‌تواند در پست‌های مدافع میانی و مدافع راست به میدان برود. اریک تن‌هاخ در آژاکس مربی او بوده است. اما جورین حاضر نیست دوباره با این مربی در یونایتد کار کند. 
 
 پیشنهاد 90 میلیونی تاتنهام برای لائوتارو
تاتنهام حاضر است 90 میلیون یورو برای جذب لائوتارو مارتینس به اینتر پیشنهاد بدهد. این بازیکن آرژانتینی را آنتونیو کونته خوب می‌شناسد. او می‌تواند در کنار هری کین و سون هیونگ مین، خط حمله این باشگاه لندنی را تشکیل دهد.
 
کلوپ منتظر بلینگهام می‌ماند
یورگن کلوپ حاضر است برای جذب جود بلینگهام صبر کند. کالوین رمزی قرار است به لیورپول برود و بوروسیا دورتموند هم حاضر نیست فعلاً بلینگهام را بفروشد. اما کلوپ امیدوار است در تابستان آینده برای جذب این بازیکن اقدام کند. او هدف کلیدی این باشگاه است.
 
آرسنال امیدوار به جذب ژسوس
آرسنال امیدوار است که بر سر انتقال گابریل ژسوس با منچسترسیتی به توافق برسد. مذاکرات بر سر انتقال او در روزهای آینده ادامه می‌یابد و این باشگاه لندنی امیدوار است به راه‌حلی بر سر این معامله برسد. سیتی قیمت او را 50 میلیون پوند می‌داند ولی پیشنهادهای آرسنال از این مبلغ کمتر بوده است.

 


Page Generated in 0.0057 sec