printlogo


کد خبر: 248416تاریخ: 1401/3/26 00:00
خود قطری‌ها هم در قطر اردو نمی‌زنند!
برومند: حسینی شماره یک تیم ملی می‌شود

رضا حمیدی  

پرویز برومند در حالی که از برنامه‌ آماده‌سازی تیم ملی به‌شدت انتقاد می‌کند، بر این باور است که سیدحسین حسینی در آینده‌ای نه چندان دور به دروازه‌بان اول تیم ملی تبدیل می‌شود. برومند معتقد است که حسینی آرام آرام بر افکار سرمربی تیم ملی غلبه خواهد کرد و جایگاه ثابتی در تیم ملی به دست خواهد آورد.
  
تیم ملی از اردوی قطر بازگشت. ارزیابی‌تان از این اردو چیست؟
    اردوی خوبی نبود. اصلاً نمی‌دانم چرا این کشور در چنین فصلی برای برگزاری اردو انتخاب شد. جای تعجب و شگفتی دارد که فدراسیون فوتبال چنین جایی را انتخاب کرد.
شاید از سر ناچاری بوده.
 نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که چنین تصمیم‌هایی اتخاذ می‌شود. من در بطن ماجرا نیستم و قضاوت نمی‌کنم. شاید اگر به خود من هم می‌گفتند با تیم ملی به قطر برو، می‌رفتم اما سؤال من این است که چرا در کشوری اردو برگزار کردیم که خودش هم در آنجا اردو برگزار نمی‌کند؟ اردوی تدارکاتی در فصل تابستان در قطر اقدام اشتباهی بود که باعث ناراحتی همه بازیکنان شد. شما دیدید که حتی بازیکنان تیم ملی هم از برگزاری این اردو انتقاد کردند اما در هر حال چاره‌ای نبود و ما این اردو را برگزار کردیم. اگر بخواهم یک جمع‌بندی کامل از اردوی تیم ملی در قطر داشته باشم باید بگویم که این اردو برای ما چیزی در پی نداشت.
بازی با الجزایر هم با شکست تیم ملی ایران تمام شد.
چیزی جز این انتظار نمی‌رفت. شما از بازیکنان تیم ملی نمی‌توانی توقعی بیشتر از این داشته باشی وقتی تدارکات مناسبی برای‌شان در نظر نمی‌گیری. چیزی که ما دیدیم و شنیدیم این بود که شکل برگزاری این اردو راضی‌کننده نبود و همین بر روح و روان بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی تأثیر منفی می‌گذارد. البته تجربه چنین شرایطی برای همه ما عادی شده است. شما خودتان می‌بینید که غیر از فدراسیون فوتبال، ناهماهنگی‌هایی هم در برخی ارگان‌ها وجود دارد که مشکلاتی ایجاد کرده است. امیدوارم این دوران سخت تمام شود و ما بتوانیم هم در ورزش و هم در دیگر امور برنامه‌ریزی مطلوب‌تری داشته باشیم. به هر حال روی فوتبال حساس هستیم چون کار ما فوتبال است. امیدوارم تیم ملی با بهترین آمادگی راهی جام جهانی شود.
یکی از نکات عجیب در بازی با الجزایر نیمکت‌نشینی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فصل پیش بود. در این بازی اسکوچیچ حتی یک دقیقه هم به سیدحسین حسینی بازی نداد و مشخص نیست  چرا به دروازه‌بان استقلال اهمیتی نمی‌دهد.
   به هر حال نظر سرمربی الان روی بازی دادن به امیر عابدزاده بوده اما هر لحظه ممکن است نظر او تغییر کند. تا جام جهانی 5 ماه باقی مانده و فرصت برای همه بازیکنان وجود دارد که خودشان را به افکار سرمربی تیم ملی تحمیل کنند. کار سختی نیست و نباید اینطور فکر کرد که چون حسینی مقابل الجزایر بازی نکرده، شانسی برای بازی در جام جهانی ندارد. حسینی الان جزو بازیکنان تیم ملی است و همین که در اردوها حضور دارد نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی روی او نظر مثبت دارد. من مطمئنم حسینی با استمرار در تمرینات و تداوم حضور در اردوهای تیم ملی خودش را به اسکوچیچ تحمیل می‌کند و به شماره یک تیم ملی تبدیل می‌شود. حسینی پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد. او در فصل بیست و یکم رشد قابل توجهی داشت و نشان داد می‌شود روی توانایی‌هایش حساب کرد.

Page Generated in 0.0044 sec