printlogo


کد خبر: 248414تاریخ: 1401/3/26 00:00
خبر

مربیان خارجی استقلال اردو می‌خواهند
 
پس از اینکه جواد نکونام به پیشنهاد استقلال برای سرمربیگری این تیم پاسخ منفی داد، مصطفی آجورلو اساس کار را بر پایه جذب یک سرمربی خارجی گذاشت و روزهای قبل خودتان شاهد بودید اسامی چه نفراتی مطرح شد. اینکه چه کسی هدایت استقلال در فصل آینده را برعهده خواهد گرفت مسأله‌ای است که در نهایت مشخص می‌شود ولی انتظارات کاندیداهای سرمربیگری آبی‌پوشان هم نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. یکی از مواردی که تقریباً تمام گزینه‌های خارجی سرمربیگری استقلال روی آن تأکید داشتند فراهم کردن شرایط برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل استقلال در خارج از ایران بود. این مربیان معتقدند برای کسب آمادگی بیشتر حتماً باید استقلال اردویی در خارج از ایران داشته باشد؛ مسأله‌ای که البته با موافقت ضمنی مدیریت نیز مواجه شد و حالا باید ببینیم آنها تابستان امسال برنامه اردویی خود را عملی خواهند کرد یا خیر؟
استقلال تابستان پارسال قبل از رویارویی با الهلال اردوی ۱۰ روزه‌ای در شهر دبی برپا کرد.
 
مصدومیت دلیل منتفی شدن حضور رضایی در استقلال
 
یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات مد نظر باشگاه استقلال قرار دارد کاوه رضایی است. بازیکنی که سال‌ها پیش در ترکیب آبی‌ها به میدان رفت و بعد از درخشش نسبی راهی لیگ بلژیک شد. رضایی در دوران حضورش در لیگ بلژیک روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد و هرگز نتوانست بازیکن باثباتی باشد. با این حال بازگشت او به استقلال می‌توانست امیدوارکننده باشد اما این پروژه احتمالاً به سرانجام نخواهد رسید و به احتمال زیاد رضایی به‌دلیل مصدومیتی که با آن دست به گریبان است به استقلال نخواهد آمد. جالب است که نام رضایی به‌عنوان یکی از اولین گزینه‌های حضور در استقلال مطرح شد و حتی مدیران باشگاه استقلال نیز این موضوع را تلویحاً تأیید کردند اما ظاهراً این ماجرا به بن‌بست رسیده است.
 
 تیر خلاص آزادی به پیکر استقلال
پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها بسته شد!
 
پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد. در میان تمام اخبار ناامیدکننده‌ای که این روزها از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و هواداران این تیم را به‌شدت نگران و عصبی کرده است، روز گذشته خبر منفی دیگری در خصوص این باشگاه به گوش رسید که اخبار منفی روزهای گذشته را تکمیل کرد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به‌دلیل شکایت بازیکن سابق این تیم بسته شده است! در روزهایی که استقلال حتی از انتخاب مربی خود نیز عاجز مانده و هیچ مربی خارجی و داخلی تاکنون با این تیم به توافق نرسیده (!) بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی همانند تیر خلاص به تمام امیدهای هواداران تیم استقلال است. روز گذشته اما این خبر را یکی از مسئولان سازمان لیگ رسانه‌ای کرد. در حالی که حریف دیرینه استقلال با اعلام همین مقام مسئول نمی‌تواند نقل و انتقالی انجام دهد، استقلالی‌ها نیز از این اتفاق بی‌نصیب نبودند چرا که پنجره آنها نیز به‌دلیل شکایت مربوط به پرونده محمدرضا آزادی بسته شد. فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام این خبر که ریز جزئیات این پرونده در اختیار امور بین‌الملل فدراسیون و باشگاه استقلال قرار دارد از بسته شدن پنجره آبی‌ها خبر داد. هنوز بدرستی اطلاع دقیقی از جزئیات علت بسته شدن پنجره آبی‌ها در دست نیست اما پای محمدرضا آزادی بازیکن فعلی آلومینیوم و مهاجم سابق پانه تولیکوس یونان در این شکایت درمیان است.

 


Page Generated in 0.0066 sec