printlogo


کد خبر: 248390تاریخ: 1401/3/26 00:00
سوژه

نقل و انتقالات ذوب‌آهن
کاپیتان تمدید کرد، سالاری اضافه شد
 
کاپیتان ذوب آهن اصفهان با تمدید قراردادش، در این تیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مسعود ابراهیم‌زاده مدافع چپ‌پای ذوب آهن قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد و در ‌جمع شاگردان مهدی تارتار ماندنی شد.  دیگر بازیکنی که با ذوب‌آهن تمدید کرد آرمان قاسمی بود که در فصل جدید نیز در اصفهان توپ خواهد زد.  همچنین شهرام سالاری مهاجم تیم دسته اولی خیبر خرم آباد با عقد قراردادی به جمع سبزپوشان اصفهان پیوست. این مهاجم 29 ساله فوتبال ایران بجز تیم خیبر خرم آباد سابقه حضور در تیم‌های ماشین‌سازی، ملوان بندر انزلی، سایپا، پدیده و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد. سالاری در حالی به جمع شاگردان تارتار اضافه شد که فصل گذشته با 15 گل، در رده دوم جدول گلزنان لیگ آزادگان قرار گرفت. 
 
محمدحسن اکبر‌ منادی:
فصل خوبی نداشتم اما برای گل‌گهر خوب بود
 
محمدحسین اکبر‌ منادی دروازه‌بان گل‌گهر نتوانست بازی‌های زیادی برای تیمش انجام دهد. او می‌گوید: «ما نتایج خوبی گرفتیم و از لحاظ تیمی خوب بودیم ولی مصدومیت‌های زیاد جلوی بازی کردنم را گرفت، خدا را شکر بد نبود. به دلیل شرایط بدنی خودم بابت مصدومیت‌های زیادی که برایم پیش آمد فصل خوبی نداشتم اما برای گل‌گهر خوب بود. کمی بدشانسی آوردم، ان‌شاءالله امسال یک تصمیم خوب می‌گیرم و فصل گذشته فراموش می‌شود.»
او شاید به اراک برود: «آلومینیوم اراک نامه رسمی به باشگاه گل‌گهر زد و یکی دو پیشنهاد دیگر هم دارم ولی صد درصد معلوم نیست که جدا شوم. اول اینکه باید از هواداران گل‌گهر تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند. کار کردن با امیر خان قوانین خاص خودش را دارد. برای سال اول سختی‌های خودش را داشت ولی تجربه خیلی خوبی بود و دوست داشتم. باشگاه گل‌گهر امکانات خوبی برای ما در نظر گرفت، جا دارد از مسئولین و مدیریت خوب گل‌گهر تشکر کنم.»
 
محمدی: با هوادار قرارداد دو ساله دارم
هنوز نمی‌دانم با دست به پرسپولیس گل زدم یا نه
 
محمدجواد محمدی مهاجم هوادار درباره فصلی که پشت سر گذاشته می‌گوید: «فصل خیلی خوبی هم برای من و هم برای تیم هوادار بود. من بعد از اینکه استقلال بودم دوباره توانستم در لیگ بازی کنم. عملکرد خیلی خوبی داشتم ولی از خودم آنطور که باید راضی نیستم چون هدف‌های بلندی دارم. در کل فصل شیرینی بود. من امسال پنج گل زدم و یک پاس گل دادم. من در استقلال حضور داشتم و بعد از آن سه سال در لیگ یک بودم و بعد با هوادار دوباره به لیگ برتر آمدم. برای فصل بعد معیارها و هدف‌هایی دارم که گل زدنم خیلی بیشتر باشد. هر بازیکنی دوست دارد آقای گل شود و من هم به این اتفاق فکر می‌کنم.» 
او فصل بعد هم پیراهن همین تیم را بر تن دارد: «بیشتر بازیکنان تیم ما قراردادهای‌شان یکساله بود ولی من با هوادار دوساله قرارداد داشتم و باید در تیم هوادار بمانم. چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در هوادار بمانم. امسال خوب کار کردم و می‌خواهم بیشتر دیده شوم تا سال بعد به تیم‌های بهتر بروم.» او در پایان در مورد گل جنجالی‌اش به پرسپولیس که گفته می‌شد با دست به ثمر رسیده این‌طور می‌گوید: «من آن لحظه یک چیزی گفتم که با دست زدم ولی واقعیتش هنوز هم نمی‌دانم که توپ به دستم برخورد کرد یا خیر. به قدری این صحنه سریع اتفاق افتاد که حتی بازیکنان پرسپولیس هم هیچ‌کدام‌ متوجه نشدند چه اتفاقی افتاد. من خودم هنوز که هنوز است نمی‌دانم دقیقاً توپ به کجای بدنم خورد.»
 

 


Page Generated in 0.0057 sec