printlogo


کد خبر: 247463تاریخ: 1401/3/7 00:00
خرده گزارش

پرسپولیس بعد از 11 روز بازی می‌کند
قرار بود بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو از هفته بیست و نهم روز سه‌شنبه برگزار شود که این بازی 24 ساعت به تعویق افتاد. صبح چهارشنبه گفته شد این بازی برگزار می‌شود اما بعدازظهر همان روز گفته شد این بازی لغو شده است.
 با این حال پرسپولیس سه‌شنبه و چهارشنبه در هتل ماند تا اینکه مشخص شد یکشنبه یعنی فردا باید مقابل شهرخودرو بازی کند و دیدار هفته آخرش مقابل فجر در شیراز که برای حریف هم فرمالیته خواهد بود در زمانی نامعلوم برگزار خواهد شد.
با این حساب پرسپولیس بعد از مسابقه نیمه تمام با تراکتورکه 29 ادریبهشت برگزار شد و با فاصله 11 روز باید به مصاف شهرخودرو برود آن هم در شرایطی که بعد از قطعی شدن سقوط فجر و تساوی دقیقه آخری نفت مسجدسلیمان، تیم مشهدی فقط با برد در دو بازی آخر مقابل پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر ماندنی خواهد شد آن هم در شرایطی که نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال شکست بخورد.
 
 
رأی کمیته انضباطی شاید وقتی دیگر
روز پنجشنبه هفته گذشته امید عالیشاه و سعید آقایی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شدند و درباره اتفاقات بازی نیمه تمام با تراکتور توضیح دادند. 
در این جلسه همچنین غلامرضا سلیمانی ناظر بازی که قبلاً گزارش مکتوب خود را ارسال کرده بود حضور یافت و دوباره همه چیز را شفاهاً توضیح داد. اتفاقاً جاودانی عضو کمیته انضباطی گفته صحبت‌های ناظر بازی خیلی راهگشا بوده است.
قرار است روز دوشنبه هم افشین پیروانی و کاظم محمودی مدیران دو تیم به علاوه مدیران حقوقی دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس در جلسه دیگری شرکت کنند اما به گفته جاودانی رأی این مسابقه با توجه به تعویق هفته پایانی لیگ برتر قبل از پایان لیگ اعلام خواهد شد که با توجه به نامعلوم بودن زمان بازی‌های هفته پایانی، کمیته انضباطی فرصت خواهد داشت تا با فراغ بال در این خصوص رأی دهد.
در عین حال محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفته با توجه به اینکه همه چیز مشخص است حکم باید نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس باشد و شایعات مربوط به بازی در زمین ثالث و ... مورد قبول این باشگاه نیست.

Page Generated in 0.0047 sec