printlogo


کد خبر: 247459تاریخ: 1401/3/7 00:00
سوژه

سرلک برای تمدید منتظر چیست؟
میلاد سرلک هافبک شماره 10 پرسپولیس حالا و بعد از تمدید با مهدی ترابی مهم‌ترین گزینه در بین بازیکنان تمدیدی است. طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد احتمال حضور او در تیم‌های قطری یا اماراتی به گوش رسید و حتی گفته شد مدیر برنامه‌هایش در قطر برایش دنبال تیم می‌گردد اما نه خبر پیشنهادهای او جدی شد نه با پرسپولیس تمدید کرد. در حالی که محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه اخیرش باز هم تأکید کرده هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده وجود ندارد همه منتظر تمدید قرارداد سرلک هستند. جالب اینکه سرلک خودش اعتراف کرده از هیچ تیمی پیشنهاد ندارد اما مشخص نیست چرا قراردادش را تمدید نمی‌کند. در عین حال گفته شده او همچنان منتظر دریافت پیشنهاد از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و به همین خاطر منتظر مانده تا پیشنهاد بگیرد و لژیونر شود.
 
بیرانوند گران‌ترین بازیکن لیگ برتر؟
علیرضا بیرانوند که با گذشتن از رقم باقیمانده قراردادش با آنتورپ به پرسپولیس کمک کرد تا از پرداخت رقم سنگین رضایتنامه به این باشگاه بلژیکی عبور کند به تمامی توافق‌های لازم با پرسپولیس رسیده اما برای اعلام رسمی خبر حضور دوباره‌اش در پرسپولیس منتظر اتمام بازی‌های لیگ برتر است. گفته می‌شود دروازه‌بان تیم ملی که تنها عکس یادگاری بازگشتش به این تیم از پروژه حضور دوباره‌اش باقی مانده تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن داخلی تاریخ پرسپولیس خواهد شد. طبیعتاً با حرکتی که او برای پرسپولیس انجام داد درویش هم حاضر می‌شود بالاترین رقم ممکن را برای او در نظر بگیرد. البته با توجه به سقف قرارداد پرسپولیس باید دید چه آپشن‌هایی در قرارداد این بازیکن گنجانده خواهد شد تا او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن لیگ برتر کند.
 
لیست پرسپولیسی‌های تیم ملی؛ 2 یا 3 نفره؟
با اعلام لیست تیم ملی برای بازی با کانادا که البته لغو شد مشخص شد پرسپولیس تنها دو نماینده در این فیفادی خواهد داشت. بعد از مصدومیت وحید امیری و البته دعوت نشدن فرشاد فرجی و کمال کامیابی‌نیا همه می‌دانستند فقط میلاد سرلک و مهدی ترابی به تیم ملی دعوت خواهند شد. دو بازیکن مهم پرسپولیس که البته جای ثابتی در تیم ملی ندارند و خیلی کم بازی می‌کنند. با این حال شاید بشود لیست پرسپولیسی‌های تیم ملی را سه نفره هم کرد چرا که علیرضا بیرانوند که دوباره به پرسپولیس برگشته هم در این لیست حضور دارد. از بین پرسپولیسی‌های قدیمی هم نفراتی مثل کنعانی، عابدزاده، محرمی، علیپور و نوراللهی در لیست هستند و شجاع به خاطر مصدومیتش دعوت نشده است.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec