printlogo


کد خبر: 247458تاریخ: 1401/3/7 00:00
نقل و انتقالات

توافق شهباززاده با پرسپولیس در مراحل نهایی
سجاد با یک سال تأخیر سرخپوش می‌شود
فصل قبل و بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی دنبال این بود تا سجاد شهباززاده را به پرسپولیس بیاورد و مذاکراتی هم انجام شد اما سجاد در سپاهان ماند. شهباززاده در لیگ بیستم آقای گل شد اما در فصلی که هفته‌های پایانی‌اش را می‌گذرانیم شرایط خوبی نداشته است.
با این حال شنیده می‌شود این مهاجم ۳۲ ساله که سال گذشته هم با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی داشته در یک قدمی امضای قرارداد است. پرسپولیس این مهاجم را برای دو فصل می‌خواهد. گفتنی است با توجه به مصدومیت آل‌کثیر و بلاتکلیفی قرارداد او و البته جدایی احتمالی مهدی عبدی پرسپولیس حداقل یه یک مهاجم نوک شاخص جدید نیاز دارد.
 
تکذیب مذاکره با دلفی
در روزهای گذشته شایعات فراوانی در فضای مجازی پیرامون مذاکره باشگاه پرسپولیس با یونس دلفی کاپیتان سابق تیم امید کشورمان مطرح شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها تاکنون مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته‌اند. دلفی که به‌صورت قرضی در تیم گوریسا کرواسی عضویت داشته، فصل چندان موفقی را در این تیم سپری نکرده است و فعلاً باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای مذاکره با او ندارد. دلفی قبل از این هم در فوتبال بلژیک حضور داشت اما اصلاً موفق نبود.
 
مذاکره با خدابنده‌لو بعد از اردوی امید
محمد خدابنده‌لو هافبک فعلی ذوب‌آهن که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده یکی از اهداف یحیی گل‌محمدی در فصل نقل ‌و ‌انتقالات است و به احتمال فراوان پس از بازگشت از اردوی تیم امید، مذاکرات نهایی او با باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد انجام خواهد شد. البته قبلاً مدیر برنامه‌های او با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق کرده اما ظاهراً خدابنده‌لو قصد دارد بعد از توافق نهایی و پس ازمسابقات زیر 23 سال آسیا قراردادش با پرسپولیس را امضا کند. گفته می‌شود پرسپولیس دنبال عقد قرارداد سه ساله با اوست. گفتنی است مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن هم در کنفرانس‌ خبری پس از بازی اخیر تیمش مقابل نساجی تا حدودی به‌طور غیرمستقیم جدایی خدابنده‌لو را تأیید کرد.
 
قلب قرمز زکی‌پور
از چند روز قبل خبر توافق نهایی پرسپولیس با میلاد زکی‌پور در رسانه‌ها بازتاب داشته و گفته می‌شود او مدافع چپ جدید سرخ‌ها برای فصل بعد خواهد بود. حالا هواداران پرسپولیس صفحه او را رصد می‌کنند و از یک قلب قرمز به این نتیجه رسیده‌اند که پرسپولیسی شدن او تمام شده است. ماجرا از این قرار است که دو روز قبل و همزمان با قوت گرفتن خبر حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس این بازیکن پستی در اینستاگرام منتشر کرد و زکی‌پور هم که با او در نفت تهران همبازی بوده زیر این پست یک کامنت قلب قرمز گذاشت که حالا هواداران با توجه به این نشانه، این استقلالی را یک پرسپولیسی می‌دانند.
گفتنی است شایعه توافق زکی‌پور با پرسپولیس در حالی جدی شده که محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفته این باشگاه هیچ پیشنهادی به زکی‌پور نداده که البته این مسأله طبیعی است.

 


Page Generated in 0.0060 sec