printlogo


کد خبر: 247444تاریخ: 1401/3/7 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 پرسپولیسی هستم. چرا فدراسیون فوتبال از مسئولان باشگاه تراکتور می‌ترسد و زودتر تیمی که مرتکب خطا شده است را جریمه نمی‌کند؟ علاوه بر ‌این از برنامه‌ریزی و اجرای مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ هم انتقاد دارم! چرا بازی‌های هر هفته به‌صورت فشرده و در طول یک روز برگزار می‌شود؟ آیا بهتر نیست بازی‌های هر هفته به‌مدت سه روز برگزار شود تا علاقه‌مندان به فوتبال فرصت تماشای اکثریت بازی‌ها را داشته باشند!؟
پاسالاری از اصفهان
 
درود بر برخی فوتبالیست‌ها که در کارهای مفید و خیرخواهانه حضور دارند. اما بعضی از ستاره‌های فوتبال انگار از دماغ فیل افتاده‌اند و اصلاً به حرف‌های دوستداران فوتبال توجه نمی‌کنند!
امیدعلی برهانی مجد از تهران
 
از اینکه بعد از سال‌ها که قهرمانی برای تیم استقلال در لیگ برتر دور از دسترس بود و این تیم به حقش رسید خیلی خوشحال هستم و البته خدا را شکر که در چهار هفته به پایان بازی‌های لیگ برتر قهرمانی برای استقلالی‌ها قطعی شد.
رستمی از مشهد
 
قرار است در فوتبال لیگ برتر چه اتفاقی بیفتد! در این بین با توجه به تعویق هفته پایانی لیگ برتر این‌طور عنوان شده است که چون بازی استقلال تشریفاتی است این تیم باید بدون 5 بازیکن ملی پوش خود برابر نفت مسجدسلیمان بازی کند؟! از طرف دیگر فرهاد مجیدی به مدیران استقلال اعلام کرده است که چون او به‌دنبال رسیدن به امتیاز 70 است، به هیچ عنوان حاضر نیست بدون بازیکنان ملی پوش تیمش برابر نفت مسجدسلیمان به میدان برود!
مرادی از کرج
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها. لطفاً اگر امکان دارد راجع به رشته ورزشی تکواندو هم بنویسید. واقعاً اخبار ایران ورزشی بیشتر درباره فوتبال و کشتی منتشر می‌شود!
کیانوش غلامی از ورامین
ایران ورزشی: خواننده گرامی! صفحه 4 روزنامه ایران ورزشی به ورزش‌های منهای فوتبال اختصاص دارد.

 


Page Generated in 0.0058 sec