printlogo


کد خبر: 247443تاریخ: 1401/3/7 00:00
لژیونرها

گل شماره 22 به‌نام ستاره ایرانی بنفیکا
احتمال انتقال طیبی به لالیگا
در ادامه مسابقات دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال، بنفیکا در حالی که مثل همیشه حسین طیبی را در اختیار داشت، مقابل لئوئس، تیم هفتم جدول مرحله اول قرار گرفت. یاران طیبی که در مرحله نخست لیگ برتر پرتغال در جایگاه دوم قرار گرفته بودند، در نخستین بازی دور حذفی این رقابت‌ها توانستند به پیروزی خارج از خانه مقابل لئوئس دست پیدا کنند و در آستانه صعود قرار بگیرند. بنفیکا در شب درخشش حسین طیبی توانست به برتری ۳ بر یک مقابل لئوئس برسد تا شرایط بهتری برای بازی برگشت در لیسبون و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال داشته باشد.
حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا که صحبت از انتقالش به لیگ برتر فوتسال اسپانیا هم وجود دارد، در شب پیروزی تیمش مقابل لئوئس توانست گل دوم را با شوت محکم در دقیقه ۱۰ به ثمر برساند. فوتسالیست ایرانی بنفیکا که پیش از این در مرحله نخست لیگ برتر پرتغال ۲۱ گل به ثمر رسانده و در نیمه نهایی جام حذفی نیز گلزنی کرده بود، در دیدار برابر لئوئس توانست آمار گل‌های خود را در فصل جاری بهتر کند.
 
 
پیروزی بدون بازیکنان ایرانی
الاهلی در امارات، قایدی و نوراللهی در ایران
در یکی از مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی‌که برخلاف دیدارهای قبل احمد نوراللهی را در فهرست نفراتش نداشت و مهدی قایدی را نیز جزو لیست خود نمی‌دید، در استادیوم صقر بن محمد القاسمی مقابل خورفکان قرار گرفت. یاران نوراللهی و قایدی که در سه دیدار از چهار مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی شده بودند، در آخرین مسابقه فصل لیگ برتر امارات برابر تیم رده دهمی خورفکان، توانستند به برتری دست پیدا کنند. شباب الاهلی در دیدار خارج از خانه مقابل خورفکان توانست به پیروزی ۲ بر یک برسد تا فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات را با ۴۲ امتیاز و حضور در رده پنجم جدول این رقابت‌ها به پایان ببرد. احمد نوراللهی که پیش از این در ۲۳ مسابقه و مهدی قایدی نیز که در ۲۲ بازی لیگ برتر امارات برای شباب الاهلی به میدان رفته بودند، مقابل خورفکان جزو فهرست این تیم حضور نداشتند.

Page Generated in 0.0052 sec