printlogo


کد خبر: 247428تاریخ: 1401/3/7 00:00
خبر

طرفداران استقلال علیه منصوریان:
با این حرف‌ها لذت قهرمانی را از ما نگیر
مصاحبه‌های اخیر علیرضا منصوریان باعث ناراحتی طرفداران استقلال و واکنش آنها نسبت به حرف‌های سرمربی صنعت نفت آبادان شده است. منصوریان که خودش تحت عنوان کاپیتان سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را دارد، طی روزهای اخیر دوباره در رابطه با این تیم صحبت کرده و پای امیر قلعه‌نویی را هم به میان کشیده است. این حرف‌های کاپیتان اسبق آبی‌پوشان دلخوری طرفداران استقلال را در پی داشته و آنها را وادار کرده است در فضای مجازی علیه شخصی که سابقه هدایت استقلال را نیز در کارنامه خود دارد موضع بگیرند. آنها مدعی‌اند منصوریان نباید با طرح چنین مسائلی که باعث ایجاد شکاف میان استقلالی‌ها می‌شود لذت قهرمان شدن در لیگ برتر را از هواداران بگیرد و اگر واقعاً خود را یک هوادار استقلالی می‌داند، بهتر است این روزها حرفی پیرامون شرایط تیم بر زبان نیاورد و حواسش کاملاً به تیم خودش باشد. بعضی از هواداران استقلال این کنایه را هم به منصوریان زده‌اند که به جای متمرکز شدن روی شرایط استقلال و تعریف کردن از امیر قلعه‌نوعی، دقت بیشتری به خرج بدهد تا در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی برسد و این طوری شاید قراردادش برای فصل آینده هم تمدید شود در غیر این صورت باید دنبال تیم جدیدی بگردد!
 
 
پیشکسوتانی که دعوت استقلال را رد کردند
ترجیح می‌دهیم پای تلویزیون باشیم
پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، گروهی از مدیران این باشگاه به صرافت جذاب‌تر کردن جشن قهرمانی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی افتادند و یکی از راهکارهای مورد نظر‌شان برای تحقق این امر دعوت از پیشکسوتان استقلال جهت حضور در استادیوم بود؛ مسأله‌ای که هنوز هم مد نظر مدیریت باشگاه قرار دارد و به طرق مختلف با چهره‌های قدیمی برای حضور در ورزشگاه آزادی جهت تماشای مسابقه استقلال برابر نفت مسجدسلیمان و همچنین دیدن مراسم اعطای کاپ قهرمانی صحبت شده است.
 بعضی از چهره‌های قدیمی استقلال چراغ سبز نشان دادند و اعلام کرده‌اند که به استادیوم می‌آیند اما چند نفری هم هستند که محترمانه و به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم این دعوت را رد کرده‌اند و مدعی شده‌اند با توجه به فضایی که در طول فصل ایجاد شده بود و مصاحبه‌های برخی از اعضای کادر فنی تیم، ترجیح می‌دهند همچنان دور از استقلال باقی بمانند و مراسم قهرمانی تیم محبوبشان را نیز از تلویزیون تماشا کنند. آنها معتقدند وقتی در کوران مسابقات هیچ تمایلی از طرف مربیان برای حضور پیشکسوتان در کنار بازیکنان دیده نمی‌شد حالا هم دلیلی ندارد پیشکسوتان دعوت باشگاه را برای حضور در هفته پایانی بپذیرند.
 
 
واکنش مدیران استقلال به شایعات مجازی:
گابریل پین بدون هیچ مشکلی ایران را ترک می‌کند
پس از اینکه استقلال مقابل نساجی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، گابریل پین تصمیم گرفت برای ملاقات با خانواده خود چند روزی راهی سفر شود اما هنگامی که به فرودگاه رسید، متوجه شد به خاطر مشکلات اداری نمی‌تواند ایران را ترک کند به همین خاطر با عصبانیت فراوان به هتل بازگشت و ۲۴ ساعت بعد پرواز کرد! همین مسأله موجب شد تا شایعات زیادی در رابطه با بروز دردسر‌های مجدد برای مربی ایتالیایی استقلال در فضای مجازی مطرح شود و عده‌ای به این مسأله اشاره کنند که او برای تسویه حساب با هتل دچار مشکل خواهد شد چون استقلال نمی‌تواند تعهداتش را به طور دقیق انجام بدهد ولی مدیران باشگاه با رد این شایعات می‌گویند تمام این حرف‌ها صرفاً مواردی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و شرایط گابریل در دنیای حقیقی تفاوت زیادی با این مسأله مطرح شده دارد. مدیران استقلال قاطعانه بر این باورند که بلافاصله پس از پایان مأموریت گابریل در این فصل بدون هیچ مشکلی ایران را ترک خواهد کرد و مقامات مسئول در باشگاه این مربی را تا زمان سوار شدن به هواپیما حمایت می‌کنند تا دردسر‌های قبلی دوباره برایش تکرار نشود.

 


Page Generated in 0.0052 sec