printlogo


کد خبر: 247420تاریخ: 1401/3/7 00:00
خوزستان

جانشینی مهاجری جای منصوریان تکذیب شد
بعد از تساوی نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان شایعه جانشینی رضا مهاجری به جای علیرضا منصوریان مطرح گردید که خیلی زود هم تکذیب شد. روح‌الله محمدی عضو هیأت مدیره باشگاه می‌گوید: «این موضوع یک شایعه است که دلال‌ها راه انداخته‌اند. با منصوریان برای فصل آینده صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله در چهارچوب امکانات باشگاه، قراردادش را تمدید خواهیم کرد. در پایان فصل با منصوریان صحبت‌های مفصل‌تری خواهیم داشت. اعضای هیأت مدیره روی او اجماع دارند و گزینه اصلی ما برای فصل آینده، تمدید قرارداد با این مربی است. با هیچ مربی‌ای هم صحبت نکرده‌ایم. وضعیت آبادان با توجه به حادثه متروپل به شکلی است که نمی‌توانیم به این موارد فکر کنیم. کل شهر ما را غم برداشته است، آیا درست است در این شرایط به فکر مذاکره با مربی دیگری باشیم؟»
 
مهاجری: به من گفتند کار در مسجد سلیمان ریسک است
رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل صنعت نفت می‌گوید: «همان چیزی را که پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق افتاد. بازی سخت، نفسگیر، جذاب و پر از حادثه بود و متأسفانه یک لحظه غفلت باعث شد جشن ماندن ما در لیگ برتر به تعویق بیفتد. البته قبلاً هم گفته بودم اطمینان دارم این تیم در لیگ برتر می‌ماند. هر چند شهر خودرو برای بقا هنوز روی کاغذ شانس دارد اما یک بازی با استقلال و اختلافی 5 امتیازی با حریف‌مان داریم. بچه‌ها خیلی تلاش و ظرفیت‌ها را معنا کردند. هرچند توقع من از آنها زیاد است اما فشار زیادی روی نفت مسجدسلیمان است. روزی که تیم را تحویل گرفتیم با هر کسی صحبت کردم گفت ریسک بزرگی را قبول کرده‌ای. خیلی از بزرگان گفتند به مسجدسلیمان نرو زیرا این کار ریسک است اما با توکل به خدا و امام رضا(ع) کار را شروع کردیم. بچه‌ها، باشگاه و مردم هم پشت تیم بودند. نتایجی گرفتیم که فکر می‌کنم با آنها توانستیم رضایت فوتبال‌دوستان خوب مسجدسلیمان را جلب کنیم اما تأثر من از این است که  غافلگیری ما در دقیقه 95 سبب شد خیلی راحت سه امتیاز بازی با صنعت نفت را از دست بدهیم. ای کاش چنین اتفاقی نمی‌افتاد اما چیزی از ارزش‌‌های بازیکنان نفت کم نمی‌شود.»
او درباره داوری این بازی می‌گوید: «از دید برخی دوستان کمک داور در صحنه گل اول صنعت نفت اشتباه کرد که البته به نظر من خطای دید بود. فاصله اندکی با توپ داشت تا الان که صحبت می‌‌کنم هنوز فشار آن پرچم را به ما وارد می‌کنند. امروز هم دیدید گل اولی که خوردیم توپ کامل از خط رد شده بود. همان توپ می‌توانست سرنوشت ما را عوض کند و یک بر صفر به رختکن برویم. در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را مدیریت کنیم. اکنون اتفاقی است که افتاده و پیروزی را از دست دادیم اما بارها گفته‌ام به صراحت دست جامعه داوری را می‌بوسیم زیرا با حداقل‌ها کار می‌کنند. به قول معروف با دو چشم کار می‌کنند. در فوتبال روز اروپا و دنیا با سیستم VAR کار کرده و صحنه‌ها را بازبینی می‌کنند اما باز هم اشتباهاتی می‌شود. در فوتبال ما باید داور با دو چشم ببیند و در لحظه تصمیم بگیرد. ممکن است در این شرایط اشتباه کند. در بازی با ذوب‌آهن همه دیدند که داور پنالتی محرز را برای نفت مسجدسلیمان نگرفت و اگر آن پنالتی را می‌گرفتند و تبدیل به گل می‌شد نتیجه 2 بر صفر و سه امتیاز ما قطعی می‌شد. این مسائل جزئی از اتفاقات فوتبال است. به تیم داوری و بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به نظر من نفت مسجدسلیمان در لیگ ‌ماند ولی هنوز مقداری روی کاغذ کار داریم و امیدوارم هفته بعد جشن بقا بگیریم تا برای فصل آینده با برنامه‌ریزی کار کنیم و مجدداً نفت به این روز گرفتار نشود.»
 
حامدی‌فر: ریکانی از مسئولان نفت آبادان مفیدتر بوده!
امید حامدی‌فر بازیکن نفت آبادان درباره تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «خدا را شکر در لحظات آخر توانستیم مساوی کنیم و حداقل با یک امتیاز مسجدسلیمان را ترک کنیم. خیلی بازی سختی بود، مسجدسلیمان داشت برای بقا می‌جنگید. سطح بازی خیلی بالا بود. از آن طرف هوا هم خیلی گرم بود. بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و توانستیم یک امتیاز بگیریم. خیلی خوشحالم چون اولین گلم در لیگ برتر بود و این گل را به روح همه عزیزان از دست رفته در آبادان تقدیم کردم؛ امیدوارم که روحشان شاد باشد. خوشحال شدم ولی خوشحالی نکردم تا حداقل تسکینی برای مردن آبادان باشد.» او ضمن تمجید از کاپیتان تیمش با کنایه می‌گوید: «آقا طالب از لحاظ فنی و اخلاقی حرف ندارد. کاپیتان به تمام معنا است و ما او را مثل برادر بزرگتر می‌دانیم. خیلی با او راحت هستیم و شخصیت بزرگی دارد. به نظرم بیشتر از مسئولان نفت آبادان برای این شهر مفید‌ بوده و امیدوارم قدرش را بدانند. امیدوارم کمی بیشتر به مردم آبادان رسیدگی شود چون واقعاً اتفاقی که رخ داد فاجعه بود و چند روز هیچ‌کس نبود کمک‌رسانی کند. مسئولین بیشتر به این مردم کمک کنند چون وضع‌شان خوب نیست. امیدوارم سال بعد چه ما باشیم و چه نباشیم بودجه خوب بیاورند چون تمام دلخوشی مردم به همین تیم است.»
آنها در هفته پایانی به مصاف هوادار می‌روند: «تمام بازی‌ها را برای پیروزی به زمین می‌رویم، با اینکه شرایط جالبی ‌از نظر مالی نداریم و فصل دارد تمام می‌شود و فقط ۵۰ درصد پول گرفته‌ایم. شاید از لحاظ روحی کمی تأثیر‌گذار باشد اما قبل از بازی همه چیز را فراموش می‌کنیم. هنوز برنامه بازی را نگفتند و معلوم نیست تمرینات به چه شکل است. کمی اوضاع به خاطر تعویق بازی‌ها بهم ریخته است اما هدف‌مان این است بازی را ببریم تا کمی وضعیت‌مان بهتر شود و شاید تک رقمی بشویم.»
 

 


Page Generated in 0.0058 sec