printlogo


کد خبر: 246927تاریخ: 1401/2/28 00:00
نایب قهرمانی سپاهان؛ سخت ولی ممکن

پرسپولیس تا پیش از بازی‌های هفته بیست و هفتم امیدش برای قهرمانی را از دست نداده بود و تصور می‌کرد که با توجه به بازی سخت استقلال در اهواز ممکن است فاصله بین دو تیم دوباره کم شود، ولی اتفاقات کاملاً به نفع تیم مجیدی رقم خورد و فاصله 9 امتیازی این تیم را دست‌نیافتنی کرد. در بازی‌های هفته گذشته فقط قهرمانی نبود که از دست پرسپولیس پرید و بعد از باخت این تیم به سپاهان حالا تیم اصفهانی حتی می‌تواند به نایب‌ قهرمانی امیدوار باشد.
اختلاف پرسپولیس و سپاهان در فاصله سه هفته به پایان لیگ فقط دو امتیاز است (54 در برابر 52) و جبران این فاصله غیرممکن نیست، ولی شاگردان نویدکیا باید امیدوار باشند که نتایج سرخ‌پوشان هم به نفع‌شان باشد. سپاهان در سه بازی باقی‌مانده به ترتیب میزبان شهر خودرو، میهمان فولاد و بالاخره میزبان آلومینیوم است. این تیم مقابل پرسپولیس آمادگی بالایی داشت و به احتمال زیاد می‌تواند از دو بازی خانگی‌اش شش امتیاز بگیرد. سخت‌ترین بازی این تیم در اهواز خواهد بود، ولی در آن بازی هم برتری سپاهان غیرممکن نیست. در طرف دیگر به نظر می‌رسد که پرسپولیس بازی‌های نسبتاً آسان‌تری دارد، ولی دو بار باید خارج از خانه بازی کند. پرسپولیس به ترتیب میهمان تراکتور، میزبان شهر خودرو و میهمان فجر سپاسی است. پرسپولیس روی کاغذ توان بردن هر سه حریف را دارد، ولی شاگردان گل‌محمدی در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند (تنها یک برد در 5 بازی) و بعید نیست که در این بازی‌ها هم امتیاز از دست بدهند. همچنین بازی با فجر سپاسی و شهر خودرو که برای فرار از سقوط می‌جنگند، شاید سخت‌تر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد. 
هرچند تکلیف قهرمانی لیگ روشن شده، ولی رقابت نایب ‌قهرمانی احتمالاً تا آخرین روز لیگ ادامه داشته باشد. برای هواداران اصفهانی که شنبه شب برای استقبال از تیم‌شان به فرودگاه رفته بودند، گرفتن پرسپولیس در هفته‌های آخر اتفاق خوشایندی خواهد بود و نویدکیا و شاگردانش هم این را خوب می‌دانند.
 

Page Generated in 0.0045 sec