printlogo


کد خبر: 246922تاریخ: 1401/2/28 00:00
اینکه می‌گویند گابریل پین استقلال را قهرمان کرد، خنده‌دار است
مایلی‌کهن: وضعیت تدارکاتی تیم ملی خوب است!

 محمد مایلی‌کهن همیشه حرف‌های جالبی دارد. بعضی وقت‌ها عصبانی می‌شود اما بازهم حرف‌هایش متفاوت است و خیلی وقت‌ها درست. او دیروز در مصاحبه‌ای در خصوص عدم موفقیت پرسپولیس‌ گفت: «از کدام عدم موفقیت حرف می‌زنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت نهایتش سوم جدول می‌شود، این را کجا اسمش را عدم موفقیت می‌گذارند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته است و مشکلی وجود ندارد و دلیل نارضایتی آنهایی که انتقاد می‌کنند را نمی‌دانم.»
مایلی‌کهن در رابطه با اینکه به نظرش گل‌محمدی باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: «چرا نباید بماند؟ دو بار تیم را قهرمان کرده و به فینال آسیا برده است. مگر اینکه من نوعی به صندلی او چشم داشته باشم و بخواهم جایش را بگیرم که بگویم او باید برود، در غیر این صورت دلیلی برای این نیست که بگوییم یحیی باید تغییر کند.»
سرمربی پیشین تیم ملی در مورد قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی هم حرف‌‌های جالبی داشت: «تبریک می‌گویم و استقلال شایسته قهرمانی بود و نتایج خوبی گرفته و بدون شکست به جام رسیده است که رکورد خوبی است. برایم جالب است که شنیدم می‌گویند استقلال به خاطر گابریل پین قهرمان شد و کار فرهاد مجیدی نبود. این دیگر چه حرف خنده‌داری است؟ مگر می‌شود موفقیت استقلال را به فرهاد مجیدی نسبت نداد؟ سال گذشته هم چند ماه استراماچونی سرمربی بود و رفت و بعد مجیدی آمد و می‌گفتند نتایجی که استقلال می‌گیرد حاصل زحمات استراماچونی است و حالا هم آن را به گابریل پین می‌بندند. هیچ منطقی پشت این صحبت‌ها نیست.»
 البته جالب اینجاست که مایلی‌کهن وضعیت تدارکاتی بد تیم ملی را قبول ندارد:‌ «مگر بقیه تیم‌ها چه تدارکاتی دیده‌اند که از آنها عقب مانده‌ایم. بازی با کانادا را ترتیب دیده‌اند که فکر می‌کنم بازی خوبی است. ما هم اتفاقاً سال ۹۵ به کانادا رفتیم و با آنها بازی کردیم. سبک بازی‌شان به امریکا شبیه است و اتفاقاً از امریکا تیم بهتری هستند چرا که به‌عنوان تیم اول گروه صعود کردند و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد.»

Page Generated in 0.0053 sec