printlogo


کد خبر: 246921تاریخ: 1401/2/28 00:00
ساکت الهامی خطاب به محمدحسین میثاقی
من و شما مثل هم هستیم!

 حضور ساکت الهامی در برنامه فوتبال برتر شبکه 3 حسابی حاشیه‌ساز شد. سرمربی اخراجی نساجی که بامداد دیروز میهمان محمدحسین میثاقی بود، حرف‌های جالبی زد و حتی خودش را با میثاقی مقایسه کرد که جالب به نظر می‌رسید.
او که از همان ابتدای مصاحبه بغض داشت، خیلی زود به گریه افتاد؛ از این گفت که شماره موبایل همسرش را پخش کرده‌اند و چند هفته جهنمی برایش ساخته‌اند. از این گفت که حقش ۵ جلسه محرومیت نبوده و حالا هیچ تیمی به سراغش نمی‌آید. او بعد از گلایه‌های بسیار و در انتهای مصاحبه اما حرف‌های جالب‌تری هم زد: «نگه داشتن نساجی از دو قهرمانی حذفی سخت‌تر بود. قطعاً به باشگاه نامه زدند چون زنگ زدم جوابم را ندادند که همسرم به مدیر اجرایی باشگاه زنگ زد که به او گفتند روز بازی با اراک نامه گرفتند اما به من نگفتند. شما بگو مربی‌ای که ۵ هفته محروم است چه کسی سراغش می‌آید؟ گناه من چیه؟ کمیته انضباطی کاش یک بار مرا دعوت کند. از خدا گله دارم... همین را فقط می‌توانم بگویم معذرت می‌خواهم از بینندگان اما نمی‌توانستم دیگر تحمل کنم. خود شما شاید کمی شبیه من باشید. مثل هم هستیم، خودت بهتر می‌دونی. با همه جنگیدن و آخرش زمین خوردن خیلی سخته. دیگه بیشتر از این نمی‌توانم.»
اشاره عجیب الهامی به شباهت ماجرای خودش و میثاقی از آن دست مقایسه‌هایی بود که مجری برنامه فوتبال برتر اصلاً انتظارش را نداشت.

Page Generated in 0.0051 sec