printlogo


کد خبر: 246912تاریخ: 1401/2/28 00:00
خبر کوتاه

شکایت گل‌محمدی از رسول پناه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دوشنبه اعلام کرد به علت اتهامات مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس به دادسرا شکایت می‌کند. رسول‌پناه در مصاحبه‌ای با نسبت دادن اتهاماتی به گل‌محمدی دلایل ناکامی سرخپوشان در فصل بیست و یکم را تشریح کرده بود که گل‌محمدی دوشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی‌اش خبر شکایت دوباره‌اش از رسول پناه را اعلام کرد.
 
 
تراکتور- پرسپولیس با تماشاگر
با اعلام باشگاه تراکتور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و سامانه بلیت فروشی از ساعت 19 روز گذشته آغاز و تا ساعت 16 پنجشنبه این اتفاق ادامه خواهد داشت. این خبر در حالی از سوی تراکتور اعلام شده است که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر بدون تماشاگر شدن مسابقات سه هفته پایانی لیگ بیست و یکم شنیده می‌شد اما هم این بازی هم بازی‌های دیگر با تماشاگر برگزار می‌شود.
 
 
گاف عجیب سیامک
سیامک نعمتی مدافع - هافبک پرسپولیس که حضوری فعال در فضای مجازی دارد در جدیدترین اظهار نظر خود درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر اشتباهی عجیب انجام داد. او در توئیتی که کرده بود با کنایه به استقلالی‌ها نوشت هنوز یک سوم از مسابقات باقی مانده! البته نعمتی خیلی زود متوجه اشتباهش شد و این توئیت را پس از گذشت ساعتی از صفحه‌اش پاک کرد.
 
 
آلشپورت تضمین می‌خواهد
البسه پرسپولیس طی سال‌های گذشته توسط آلشپورت تأمین می‌شد اما طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر قطع همکاری با این برند به گوش می‌رسید که مذاکراتی بین باشگاه و آلشپورت صورت گرفته و طرفین هم به توافق‌های خوبی دست پیدا کردند. البته شرکت آلشپورت خواستار دادن ضمانت از سوی باشگاه پرسپولیس برای انجام تعهدات این باشگاه جهت تأمین منافع پرسپولیس به‌عنوان شریک تجاری خود شده و در صورتی که این تضامین در اختیار آلشپورت قرار بگیرد این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد. این در حالی است که رضا درویش قول‌هایی برای انجام این تعهدات به شرکت آلشپورت داده که باید دید آیا این تعهدات در نهایت اجرایی خواهد شد یا نه.

Page Generated in 0.0062 sec