printlogo


کد خبر: 246908تاریخ: 1401/2/28 00:00
گلر تیم ملی به باشگاه پرسپولیس می‌رود
بیرانوند - پرسپولیس؛ 99 درصد قطعی شد

گزارش
ناصرقراگزلو     
 
کمتر کسی است که نداند علی بیرانوند در چند سال قهرمانی متوالی پرسپولیس چه نقش مهمی داشت. حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس خیال تیم از بابت یک دژ تسخیر‌ناپذیر در قفس توری را راحت می‌کرد و همه بازیکنان می‌دانستند یک سنگربان ششدانگ در آخرین نقطه، پشت خط دفاعی قرار دارد که تمام توپ‌های عبور کرده از خط دفاع را مهار خواهد کرد یا حداقل اینکه راحت تسلیم نمی‌شود.
البته این تمام خوشبختی‌های پرسپولیس نبود چه بسا که با حضور مدافعانی مثل کنعانی‌زادگان و شجاع پرسپولیس به سازمان دفاعی منسجمی دست پیدا کرده بود که کمتر مهاجم و تیمی می‌توانست به گلزنی مقابل پرسپولیس فکر کند؛ نکته‌ای که آمار گل‌های خورده پرسپولیس را بشدت کاهش داد و کسب عنوان بهترین خط دفاعی با کمترین گل خورده در چند سالی که پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شد گواهی بر این مدعاست.
حالا اخبار حاکی از آن است که علی بیرو که از آنتورپ به شکل قرضی به بواویشتا پیوسته بود با پایان قرارداد قرضی‌اش در آستانه جدایی از فوتبال بلژیک قرار دارد و البته باشگاه پرسپولیس با این دروازه‌بان و مدیربرنامه‌هایش طی مذاکراتی که داشته به توافق‌های بسیار خوبی دست یافته است. در همین خصوص یکی از نزدیکان بیرانوند که اشراف کاملی به موضوع دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان دارد به خبرنگار ایران ورزشی گفت: «مدیر باشگاه پرسپولیس و علی بیرانوند و مدیربرنامه‌هایش چندین بار تلفنی با یکدیگر گفت‌و‌گو داشتند و در این صحبت‌ها طرفین با یکدیگر به توافق کامل رسیده‌اند. به همین دلیل امروز (چهارشنبه) طرفین در محلی که با یکدیگر تعیین خواهند کرد و شاید آن محل هم ساختمان باشگاه پرسپولیس باشد قرارداد علی بیرانوند با پرسپولیس منعقد خواهد شد» طبق اخبار دریافتی ما قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس سه ساله خواهد بود و طرفین بر سر انتقال دروازه‌بان خرم‌آبادی به توافق‌های ضمنی کاملی دست یافته‌اند.
فرد نزدیک به بیرانوند در تکمیل صحبت‌های خودش به ایران ورزشی گفت: «حضور علی بیرانوند در باشگاه و عقد قراردادش با پرسپولیس را 99 درصد تمام شده بدانید و آن یک درصد را هم باید به موارد و جزئیات کوچک ربط داد که به احتمال خیلی کم شاید خللی در زمینه حضور و عقد قرارداد بازیکن آنتورپ در پرسپولیس به وجود بیاورد. برخی بدهی قبلی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند را یکی از مشکلات احتمالی بازگشتش به جمع سرخ‌ها می‌دانند که این موضوع هم مشکل‌ساز نخواهد بود چون باشگاه بدهی دروازه‌بان خودش را به شکل کامل پرداخت کرده و مشکلی از این بابت، قرارداد علی بیرو با پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
مسأله دیگر به رقم آزاد‌سازی بیرانوند از باشگاه آنتورپ با توجه به باقی ماندن زمان قراردادش باز می‌گردد که طبق صحبت‌های طرفین این نکته حیاتی برای عقد قرارداد هم با تعامل حل و فصل شده است و مشکل بزرگ رقم 700 هزار یورو که گفته می‌شد سنگ بزرگ باشگاه بلژیکی برای آزادسازی علی بیرو هست نیز مشکل‌ساز نخواهد شد. بیرانوند روز گذشته حرفی از اهداف خودش در بازگشت به پرسپولیس به ما نزد اما همه می‌دانند او با هدف درخشش مجدد در پرسپولیس و فیکس شدن دوباره در تیم ملی قبل از جام جهانی به پرسپولیس باز خواهد گشت. انتقالی که یک اتفاق دو سر برد برای پرسپولیس و بیرو به حساب می‌آید چرا که هم پرسپولیس صاحب دروازه بان ششدانگی می‌شود هم این دروازه‌بان ویترین مناسب‌تری برای فیکس شدن در تیم ملی پیدا می‌کند.
 

Page Generated in 0.0057 sec