printlogo


کد خبر: 246904تاریخ: 1401/2/28 00:00
شروع اردوی ششم کاراته در تهران
چشم انتظار اعزام

 ایران ورزشی -  مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته از دیروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. شاگردان سید شهرام هروی با توجه به اینکه رقابت‌های بین‌المللی متعددی را در سال گذشته و ابتدای امسال از دست دادند، امیدوارند تا با حضور در این تورنمنت بین‌المللی آمادگی خود را مقابل رقبای خارجی محک بزنند.
تمرینات ملی‌پوشان در ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته آقایان از دیروزدر آکادمی ملی المپیک آغاز شد. طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، ملی‌پوشان از عصر روز گذشته وارد اردو شدند و تمرینات آنها در ششمین مرحله از اردوی تیم ملی آغاز و تا 2 خرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.
اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه، بازی‌های جهانی کاراته بیرمنگام امریکا ومسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان2022 تشکیل می‌شود. تمامی ستاره‌های کاراته ایران در این مرحله از اردو حاضر هستند و قرار است تا روز پایانی برای رسیدن به آمادگی بیشتر تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی در تهران دنبال کنند. کاراته ایران سال گذشته و امسال ابتدا به واسطه کرونایی شدن تعداد زیادی از ملی‌پوشان حاضر در اردو و سپس به خاطر برخی مشکلاتی که برای اعزام به لیگ جهانی و رقابت‌های قهرمانی جهان پیش پای آنها قرار داشت، نتوانستند عازم این پیکارها شوند. تنها تورنمنت قاره‌ای قهرمانی آسیا در قزاقستان، مسابقه‌ای بود که ملی‌پوشان کاراته ایران موفق شدند در آن حضور یافته و با قدرت از سکوی قهرمانی آسیا بالا بروند. حالا باید منتظر ماند و دید سوای بازی‌های کشورهای اسلامی (البته اگر این مسابقات مثل بازی‌های آسیایی هانگژو تعطیل نشود) آیا ملی‌پوشان کاراته کشورمان می‌توانند در رویدادهای جهانی مثل رقابت‌های جهانی بیرمنگام و لیگ جهانی کاراته حاضر شوند یا اینکه بازهم مجوز اعزام آنها برای حضور در این میادین صادر نمی‌شود. قطعاً بازی‌های کشورهای اسلامی رقابتی مهم برای شاگردان هروی است. رقابتی که طبق اعلام کادرفنی قرار است تیم ملی کاراته کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان با ترکیب و استخوان‌بندی اصلی عازم این رویداد مهم شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec