printlogo


کد خبر: 246892تاریخ: 1401/2/28 00:00
آغاز مرحله حذفی والیبال باشگاه‌های آسیا
مسیر آسان پیکان و شهداب

ایران ورزشی - رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز به مرحله اصلی و حساس خودش می‌رسد. جایی که تیم‌ها پس از برگزاری رقابت‌های مقدماتی، راهی مرحله دوم می‌شوند و با برگزاری هر مسابقه، یک تیم از دور رقابت‌ها کنار می‌رود.
در پایان سه روز رقابت‌های مرحله گروهی، در گروه اول پیکان با سه برد پیاپی و 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم سانتوری سانبردز ژاپن دوم شد. نمایندگان تایلند و عراق هم به ترتیب سوم و چهارم شدند تا از دور رقابت‌ها کنار روند.
در گروه دوم هم شهداب ایران مانند همتای خود در گروه اول، با سه پیروزی قاطع به‌عنوان صدرنشین راهی نیمه‌نهایی شد. تیم تاراز قزاقستان که به نوعی شگفتی‌ساز این رقابت‌ها نام گرفته، بالاتر از الریان در رده دوم قرار گرفت و به جمع چهار تیم برتر رسید. نماینده عراق در این گروه هم در رده آخر قرار گرفت.
به این ترتیب عصر امروز و در مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌های گروه‌‌های دوگانه به‌صورت ضربدری برابر هم قرار می‌گیرند. بر همین اساس نمایندگان ایران در آغاز مرحله حذفی هم باید به طور همزمان برابر نمایندگان عراق قرار بگیرند. درست مثل روز اول دور مقدماتی و البته با این تفاوت که این بار جای حریفان آنها عوض شده است.
طبق برنامه اعلام شده، پیکان و شهداب در دو بازی انتهایی امروز و از ساعت 16 و 19، مقابل اربیل و گاز جنوبی عراق قرار می‌گیرند. رقبایی که ضعیف‌ترین تیم‌های جام لقب گرفته‌اند و حریف بسیار آسانی برای مرحله یک چهارم نهایی به حساب می‌آیند.
تیم‌های پیروز این مرحله در ادامه مسابقات برای رتبه‌های اول تا چهارم به میدان می‌روند و تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی، شانس خود را برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات امتحان می‌کنند.
بدین ترتیب تیم پیکان ایران در صورت پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی نمایندگان قزاقستان و تایلند می‌رود.
مقاومت شهداب یزد نیز در صورت صعود به جمع چهار تیم برتر در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار سانتوری و الریان مسابقه خواهد داد.
 
برنامه کامل این دیدارها به قرار زیر است:
 
ساعت 10: تاراز قزاقستان – ناخون راتچاسیما تایلند
ساعت 13: الریان قطر – سانتوری ژاپن
ساعت 16: پیکان ایران – اربیل عراق
ساعت 19: مقاومت شهداب یزد ایران – گاز جنوبی عراق
 

 


Page Generated in 0.0052 sec