printlogo


کد خبر: 246885تاریخ: 1401/2/28 00:00
خبر

جشن قهرمانی استقلال با حضور تماشاگران
در حالی که پس از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر از سوی سازمان لیگ اعلام شد که طبق مصوبه مسئولان ذی‌ربط در بدنه دولت، بازی‌های فوتبال در ایران بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما درنهایت این تصمیم تغییر کرد و قرار شد بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. سخنگوی دولت روز گذشته رسماً اعلام کرد که سه هفته پایانی لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و به این ترتیب بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان که آخرین دیدار آبی‌پوشان در لیگ برتر خواهد بود، در حضور هواداران این باشگاه مردمی انجام می‌شود. بعد از این بازی قرار است جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود و جام قهرمانی در اختیار بازیکنان استقلال قرار گیرد. اینکه باشگاه استقلال بعد از موافقت با حضور تماشاگران اجازه حضور چه تعداد تماشاگر را به ورزشگاه می‌دهد مشخص نیست اما پیش از این باشگاه استقلال درصدد استفاده حداکثری از فضای سکوهای ورزشگاه آزادی بود تا جشن قهرمانی خود را باشکوه‌تر برگزار کند.
 
 
پیغام در گروه بازیکنان استقلال
تا می‌توانید حرف نزنید!
کار برای استقلال در عرصه رقابت‌های لیگ برتر تمام شده و آنها حالا باید علاوه بر لذت بردن از اتفاق خوبی که برای خودشان و هواداران رقم زده‌اند، به فکر تداوم رکورد شکست‌ناپذیری در هفته‌های آینده نیز باشند. با وجود این فرهاد مجیدی همچنان دلش نمی‌خواهد بازیکنانش در رسانه‌ها آفتابی شوند! استقلالی‌ها پیامی را در گروهی که همه بازیکنان داخل آن عضو هستند دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه فعلاً تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تا سر حد امکان مصاحبه نکنند و با رسانه‌ها حرف نزنند تا فضا به زعم کادر فنی این تیم آرام‌تر باقی بماند.
قطعاً مصاحبه نکردن روش خوبی برای حفظ آرامش هیچ تیمی نیست و اتفاقاً تعامل سالم و سازنده با رسانه‌ها می‌تواند کمک بیشتری به هر تیمی برای رسیدن به موفقیت کند.
 
 
طلب ۸۰۰ میلیونی فرشید اسماعیلی از استقلال
 چند ماه از جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال می‌گذرد اما این بازیکن همچنان مبلغ زیادی را از باشگاه قبلی خود طلبکار است. اسماعیلی که همین چند روز قبل قهرمانی در جام اتحاد قطر را جشن گرفت، از جمله طلبکارانی تلقی می‌شود که هنوز با استقلال توافق نکرده و به نظر می‌رسد پس از پایان فصل جاری مسابقات، مقامات باشگاه به طور جدی با فرشید وارد مذاکره می‌شوند تا قضیه بدون کشیدن به محاکم قضایی فدراسیون جمع و جور شود. برخی اخبار حکایت از آن دارد که فرشید اسماعیلی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارد و طبیعی است هرگز زیر بار بخشیدن چنین رقمی نخواهد رفت اما استقلالی‌ها می‌خواهند شرایطی فراهم شود تا او به این باشگاه تخفیف خوبی بدهد و مابقی طلبش را بگیرد. اسماعیلی کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم در جریان بدهی استقلال به خودش قرار داده است و این مسأله پاییز سال گذشته حواشی رسانه‌ای زیادی هم به راه انداخت.
 
 
امروز، آخرین استعلام استقلال برای حسین‌زاده
پس از پایان بازی با فولاد بحث محرومیت امیرحسین حسین‌زاده از مسابقه این هفته برابر آلومینیوم اراک مطرح شد و همین مسأله مسئولان استقلال را به جنب و جوش واداشت تا وضعیت پیرامون بازیکن آماده این روزهای خود را پیگیری کنند. آنها پس از انجام پیگیری‌های اولیه به این نتیجه رسیدند که امیرحسین محروم نیست و قاعدتاً نباید مشکلی برای همراهی شاگردان فرهاد مجیدی در بازی برابر آلومینیوم اراک داشته باشد اما برای اینکه دردسر جدیدی ایجاد نشود، قرار شده امروز وضعیت اخطارهای حسین‌زاده دوباره از سازمان لیگ برای آخرین بار استعلام شود و نتیجه آن به گوش فرهاد مجیدی برسد تا سرمربی استقلالی‌ها با اطلاع از وضعیت این بازیکن، برای ترکیب اصلی خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
استقلالی‌ها می‌گویند امیرحسین حسین‌زاده برای اینکه از یک مسابقه دیگر محروم شود باید ۴ کارت زرد بگیرد ولی فعلاً ۳ اخطار دریافت کرده است.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec