printlogo


کد خبر: 246884تاریخ: 1401/2/28 00:00
خبر

 منچستر‌یونایتد، نیوکاسل و ویلا به‌دنبال فیلیپس
نیوکاسل و استون ویلا دست بالا را برای خرید کالوین فیلیپس، هافبک لیدز یونایتد دارند. این در حالی است که منچستر یونایتد هم به‌دنبال جذب این بازیکن است. این ملی‌پوش انگلیسی در تابستان احتمالاً از لیدز جدا خواهد شد، بویژه اگر این تیم سقوط کند.
 
تن‌هاخ پیگیر اوضاع دی‌یونگ
اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستر یونایتد، هر روز از این باشگاه درباره اوضاع انتقال فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا سؤال می‌کند. رسانه‌های انگلیسی نوشته‌اند این مربی هلندی دوست دارد دوباره با شاگرد سابق خود کار کند. آنها در آژاکس هم‌باشگاهی بودند و دی یونگ زیر نظر تن هاخ درخشش زیادی داشت.
 
آرسنال هیکی را می‌خرد
آرسنال در آستانه جذب آرون هیکی، مدافع بولونیا است و او را با قیمت 20 میلیون پوند خواهد خرید. این مدافع کناری اسکاتلندی زیر نظر ناپولی و میلان بوده، ولی به نظر می‌رسد که در تابستان راهی انگلیس شود.
 
 مسی سال بعد به اینتر میامی می‌رود
لیونل مسی در سال 2023 راهی اینتر میامی خواهد شد. او که هفت بار برنده توپ طلا شده، قصد دارد به باشگاه دیوید بکام در MLS بپیوندد؛ زمانی که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان برسد.
 
سولر و گایا به بارسلونا می‌روند؟
بارسلونا خبر خوبی شنیده، اینکه والنسیا به پیشنهادهای رسیده برای کارلوس سولر و خوسه گایا گوش خواهد کرد. این دو ملی‌پوش اسپانیایی که در دفاع و حمله حضور دارند، زیر نظر بارسا هستند و این باشگاه حاضر است مبالغ بالایی برای خریدشان بپردازد.
 
دورتموند یک بازیکن نوجوان خرید
بوروسیا دورتموند، کول کمپل، بازیکن 16ساله را از تیم هافنارفیوردور ایسلند خریداری کرده است. این پدیده پیش‌تر در آکادمی جوانان آتلانتا یونایتد حضور داشته است.
 
 گوندوغان در راه خروج از منچسترسیتی
ایلکای گوندوغان اجازه ترک منچسترسیتی را در تابستان خواهد داشت. از قرارداد این هافبک آلمانی یک سال باقی مانده و او اخیراً گفته که حاضر است تا پایان دوران بازی‌اش در سیتی بماند. اما این باشگاه به او اعلام کرده که به‌دنبال باشگاه جدیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.
 
رقابت بارسلونا با لیورپول و چلسی بر سر رافینیا
بارسلونا سرسختانه به‌دنبال جذب رافینیا از لیدزیونایتد است. این باشگاه کاتالان تصمیم گرفته مذاکرات بر سر انتقال او را در پایان فصل انجام دهد، اما در هر حال مصمم است که او را به نوکمپ ببرد. اما بارسلونا تنها باشگاهی نیست که او را می‌خواهد؛ لیورپول، چلسی، نیوکاسل و وستهم هم به خرید او علاقه دارند.
 
دی‌لیخت در یوونتوس می‌ماند
ماتیس دی‌لیخت در آستانه عقد قراردادی جدید با یوونتوس است. دو طرف بر سر تمدید قرارداد تا سال 2026 مذاکره کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که او قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد. این قرارداد مهم است، چرا که جورجیو کیه‌لینی در روزهای آتی از یوونتوس جدا خواهد شد.
 
حمله ژاکا به آرسنال
گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال پس از شکست مقابل نیوکاسل حمله تندی به بازیکنان تیمش داشته است. این هافبک سوییسی گفته: «ما از دقیقه اول تا دقیقه 90 شایستگی حضور در زمین را نداشتیم. ما برنامه بازی را اجرا نکردیم و به حرف مربی گوش نکردیم. این نمایشی فاجعه‌بار بود. ما شایسته لیگ قهرمانان یا حتی لیگ اروپا نیستیم. نمی‌دانم چرا به حرف‌های مربی گوش نمی‌کنیم. اگر کسی آماده این بازی نیست، خب در خانه بماند. بازیکنان باید شهامت بازی را داشته باشند. ما تنیس که بازی نمی‌کنیم، فوتبال بازی می‌کنیم. اگر کسی آماده این فشار نیست، در همان خانه بنشیند. اگر نتوانید فشار را تحمل کنید، اوضاع مانند امروز پیش می‌رود.»

 


Page Generated in 0.0048 sec