printlogo


کد خبر: 246883تاریخ: 1401/2/28 00:00
وداع احساسی پائولو با بانوی پیر
دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس

دوشنبه شب که تیمش در خانه برابر لاتزیو 2-2 مساوی کرد، آخرین بازی خود را برای بانوی پیر در تورین انجام داد. قرارداد او 30 ژوئن به پایان می‌رسد و باشگاه هم تصمیم گرفته که آن را تمدید نکند، تصمیمی که دیبالا انتظارش را نداشت و به همین دلیل قبول ترک تیمی که 7 سال در آن توپ زده برایش سخت بود.
در حالی که توجه مسئولان باشگاه و اغلب هواداران بیشتر متمرکز وداع با کاپیتان تیم جورجو کیه‌لینی بود، بازیکنان یوونتوس بدرقه‌ای خوب را برای هم‌تیمی آرژانتینی‌شان ترتیب دادند. برخلاف کیه‌لینی که در تمام مدت وداعش با آلیانتس تورین لبخند به لب داشت، دیبالا نتوانست احساس ناراحتی خود از بیرون رانده شدنش از یوونتوس را پنهان کند و در پایان بازی با چشمانی گریان با هواداران وداع کرد. دیدن اشک‌های دیبالا حین خداحافظی‌اش سبب شد که هواداران حاضر در ورزشگاه، رئیس باشگاه، آندره‌آ آنیلی و سایر مدیران تیم را به خاطر تصمیم‌شان برای عدم تمدید قرارداد با ستاره سابق پالرمو هو کنند.
در ماه دسامبر سال گذشته به نظر می‌رسد که باشگاه و دیبالا برای تمدید قراردادشان به توافق رسیده‌اند اما تصمیم باشگاه ناگهان عوض شد و اعلام کرد که می‌خواهد اجازه دهد دیبالا در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد یووه را ترک کند. این در حالی بود که خود بازیکن بارها به تمایل خود برای ماندن در تورین اعتراف کرده بود. تفاوت در نوع وداع باشگاه برای دیبالا و کیه‌لینی هم خود گویای سردی به وجود آمده در رابطه میان باشگاه و ستاره آرژانتینی بود چرا که برخلاف کیه‌لینی که برای بدرقه‌اش مراسم خاصی در نظر گرفته شده بود، در مورد دیبالا رویکرد باشگاه بی‌تفاوتی محض بود. البته هم‌تیمی‌های دیبالا بی‌مهری مسئولان باشگاه را جبران کردند اما این لطف آنها نتوانست جلوی ترکیدن بغض ستاره آرژانتینی را بگیرد. شنیده می‌شود که دیبالا برای فصل آینده با اینتر به توافق رسیده، خبری که به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامده است. این احتمال با سکوت او در قبال شعارهایی که هواداران در ورزشگاه علیه اینتر و تقاضا از او برای نپیوستن به رقیب دیرینه سر می‌دادند قوت گرفت. هواداران یوونتوس در ورزشگاه شعاری با این مضمون سر دادند که «هر کسی که از جای خود نپرد اینتری است» و دیبالا هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد و به امضا دادن به هواداران ادامه داد.

Page Generated in 0.0058 sec