printlogo


کد خبر: 246878تاریخ: 1401/2/28 00:00
تلاش هواداران لیورپول برای باسابقه‌ترین کارمند باشگاه
اسطوره را به پاریس ببرید

هواداران لیورپول به شبکه‌های اجتماعی رو آورده‌اند برای انتقاد از باشگاه مرسی سایدی برای اینکه هنوز به جورج سفتون بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا را نداده است. سفتون 76 ساله باسابقه‌ترین کارمند باشگاه لیورپول است که از سال ۱۹۷۱ به‌عنوان گوینده استادیوم آنفیلد فعالیت می‌کند و هرگز فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک ندیده است. هواداران در توئیتر پرسیده‌اند که باشگاه فوتبال لیورپول یا یوفا می‌توانند مسأله سفتون را حل کنند و عده‌ای دیگر هم انتقاد داشتند از اینکه هنوز به او بلیت نداده‌اند.
یک نفر در توئیتر نوشت:«هی لیورپول، یوفا و لیگ قهرمانان! نمی‌توانید کار جورج را راه بیندازید؛ این کمترین کاری است که می‌توانید برای او انجام دهید». یکی هم نوشته:«کسی می‌تواند توضیح بدهد چرا؟ واقعاً عجیب است.» دیگری نوشته:«بجنبید. باشگاه حتماً می‌تواند برای کسی که سابقه حضورش در باشگاه بیش از همه است، یک بلیت بگیرد. او در آنفیلد یک اسطوره است، جایگاهش را حفظ کنید.» هشتگ «جورج را به پاریس ببرید» هم در میان هواداران لیورپول راه افتاده و همه از باشگاه خواسته‌اند در این زمینه کاری بکند. تلاش برای اعطای یک بلیت برای بازی «هفتم خرداد» میان لیورپول و رئال بعد از پیروزی قرمزها برابر ویارئال آغاز شده و هواداران می‌خواهند او هم در سفر به پاریس همراهشان باشد.
سفتون ۷۶ ساله در یک خانواده هوادار لیورپول به دنیا آمد و پیش از این گفته بود پدرش در دهه ۱۹۲۰ برای این تیم تست داده.
 سفتون فقط ۱۳ سال داشت وقتی پایش به آنفیلد باز شد، او در ژانویه ۱۹۶۰ با گروهی از دوستانش اولین مسابقه فوتبال عمرش را تماشا کرد. یک دهه بعد او بلیت فصل لیورپول را تهیه کرد. او در سال ۱۹۷۱ گوینده استادیوم شد در حالی که همسرش برای این کار تشویق‌اش کرد.
سفتون به مدیر اجرایی وقت لیورپول، پیتر رابینسون نامه نوشت تا از کارهایش استفاده کنند. سفتون این فرصت را از سوی باشگاه به دست آورد و به‌عنوان گوینده استادیوم به باشگاه ملحق شد و بعد از آن هرگز به عقب برنگشت.

Page Generated in 0.0042 sec