printlogo


کد خبر: 246874تاریخ: 1401/2/28 00:00
اظهارات مشکوک عضو مجمع فوتبال:
حضور تیم ملی در جام جهانی مبهم است!

آشفته‌بازار فدراسیون فوتبال و پیش‌بینی‌هایی که از مجمع 10 خرداد می‌شود، فوتبال ایران را در شرایط ترسناکی قرار داده است. اختلاف‌ها بالا گرفته و از اعضای مجمع گرفته تا اعضای هیأت رئیسه، هر یک برای عزل گروهی دیگر تلاش می‌کنند. طوری که در حال حاضر می‌توان گفت درخواست عزل 5 تن از اعضای هیأت رئیسه در دستور جلسه مجمع قرار دارد و این یعنی همه چیز فدراسیون روی هواست.
البته که سرنوشت نهایی فوتبال به رأی و نظر اعضای مجمع و تصمیم‌هایی بستگی دارد که روز 10 خرداد در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اتخاذ خواهند کرد. به خاطر همین است که صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد و یکی از اعضای مجمع، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و براحتی نمی‌توان از آن گذشت. بخصوص که گرشاسبی در صحبت‌هایش از ابهام در حضور تیم ملی در جام جهانی هم می‌گوید! و این یعنی حتی ممکن است شرایط برای فوتبال ایران از این هم بغرنج‌تر شود. او که صبح دیروز (سه‌شنبه) میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، با انتقاد از شرایط فعلی فدراسیون فوتبال، گفت: «فدراسیون باید سریع ساماندهی شود. حضورمان در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام است. هر چند عزیزان در تلاش هستند!»
او به این سؤال که آیا منظورش از ابهام شرایط تیم ملی، خطر حذف آن از جام جهانی است؟ پاسخ شفافی نداد و گفت: «باید تکلیف مشخص شود. این تنش‌ها و درگیری‌ها در فوتبال ما قشنگ نیست و باید سریع ساماندهی و خیال تیم ملی راحت شود.»
گرشاسبی ادامه داد: «میرشاد ماجدی (سرپرست فعلی فدراسیون) خودش از قهرمانان فوتبال است و دارد کار می‌کند ولی باید تکلیفش مشخص شود. دنبال بودجه و اردو هستیم که این از نظر روحی و روانی روی تیم ملی تأثیر می‌گذارد. بهترین تیم را داریم و می‌توانیم کاری ماندگار انجام بدهیم.»
در این شرایط معلوم نیست اعضای مجمع برای روز 10 خرداد چه برنامه‌ای برای هیأت رئیسه و سرپرست فدراسیون فوتبال دارند و چه اتفاقاتی انتظار فوتبال را می‌کشد؟

Page Generated in 0.0060 sec