printlogo


کد خبر: 246871تاریخ: 1401/2/28 00:00
لژیونرها

 امضای آزمون به هوادار مکزیکی
ستاره ایرانی آماده بازی برای لورکوزن
مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن آماده بازی تدارکاتی مقابل تیم مکزیکی شد. تیم فوتبال بایرلورکوزن این روزها در مکزیک به سر می‌برد تا در یک بازی دوستانه مقابل تیم تولوکا به میدان برود.
لورکوزن به مناسبت صدمین سال تأسیس این باشگاه این تور مکزیک را راه انداخته است. سردار آزمون در تمرینات آخر تیم آلمانی حضور فعال داشت و برای این دیدار دوستانه آماده شد. مهاجم ملی پوش کشورمان قبل از آغاز تمرینات از سوی برخی از هواداران لورکوزن تشویق شد. ستاره ایرانی پیراهن یکی از طرفدارانش در مکزیک را امضا کرد.
 
 دوباره طارمی روی جلد روزنامه پرتغالی رفت
آینده ستاره ایرانی کجاست؟
نشریه اوجوگو در چاپ دیروز (سه‌شنبه) خود به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و عکس ستاره کشورمان را بار دیگر روی صفحه اول کار کرد.
طارمی که این فصل بارها روی جلد روزنامه‌های پرتغالی قرار گرفته بود، این بار نیز به تیتر نشریات بدل شد و مورد تمجید قرار گرفت. نشریه اوجوگو با تیتر «طارمی آینده‌اش را به پورتو سپرد» از فصل آینده ستاره کشورمان صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن دوست دارد در این تیم بماند. این نشریه نوشت: «مهدی طارمی بهترین گلزن ایرانی‌ها در فوتبال اروپاست.»
اوجوگو به نقل از دوست طارمی مدعی شد که این بازیکن علاقه دارد بماند. مایکل نتو، دوست مهدی یادآور شد که طارمی 2 سال دیگر با پورتو قرار دارد و همچنین دلش می‌خواهد که در این باشگاه بماند.
 
 بیرانوند، گرانترین گلر تاریخ لیگ برتر!
وبسایت روزنامه رکورد از بند یک میلیون یورویی آنتورپ برای انتقال علیرضا بیرانوند پرده برداشت. این‌طور که روزنامه رکورد نوشته، باشگاه بواویشتا بند دائمی کردن قرارداد علیرضا بیرانوند به مبلغ یک میلیون یورو را فعال نخواهد کرد تا به این ترتیب مشخص شود باشگاه آنتورپ برای انتقال او به تیمی اروپایی رقم یک میلیون یورو را در نظر گرفته اما شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس رقم کمتری برای این انتقال خواهد پرداخت.
باتوجه به عملکرد بیرانوند در طول مدت قرارداد قرضی، آنتورپ ۳۰۰ هزار یورو از خواسته قبلی پایین آمده و حاضر است با ۷۰۰ هزار یورو بیرانوند را در اختیار پرسپولیس قرار دهد؛ رقمی بسیار بالا برای یک تیم ایرانی.
مسئولان باشگاه پرسپولیس اما اعلام کرده‌اند که قصد ندارند این مبلغ فسخ را پرداخت کنند و به ایجنت علیرضا بیرانوند نیز گفته‌اند که او خودش باید مشکل قراردادی در بلژیک را حل کند و به ایران بیاید تا در آن صورت پرسپولیس با دستمزد مطلوب، او را به خدمت بگیرد. شاید راه حل میانه، جذب قرضی این بازیکن و تمدید او با آنتورپ باشد که البته شاید باشگاه بلژیکی در صورت وجود مشتری برای بیرانوند نسبت به این گزینه، بی‌میل باشد.
به نظر می‌رسد شاید سایر باشگاه‌های ایرانی نسبت به جذب قطعی بیرانوند بتوانند اقدام کنند؛ نظیر آنچه در ماجرای شهریار مغانلو پیش آمد. به هر حال باشگاه پرسپولیس هنوز فرصت این را دارد تا در این انتقال مذاکرات را جلو ببرد اما برخلاف تصور اولیه، این یک انتقال دشوار برای قرمزها خواهد بود.
 
 تمرکز عربستان برای رقابت با ایران
قطر شانس اول میزبانی جام ملت‌های آسیا شد
بعد از انصراف چین از میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023، بخصوص در روزهای گذشته رایزنی‌های زیادی در زمینه میزبان جایگزین مطرح شد. عربستان و قطر در منطقه غرب کاندیداهای اصلی به شمار می‌آیند.
نشریه «الاقتصادیه» عربستان اما در گزارشی اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور تصمیمی برای پا پیش گذاشتن برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 را ندارند بلکه تمام تمرکز فدراسیون به برنده شدن در میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2027 است.
ایران، قطر و هند دیگر کاندیداهای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2027 به شمار می‌آیند. با کنار رفتن عربستان از رقابت برای جام ملت‌های آسیا 2023 قطر شانس اول میزبانی به شمار می‌آید. از طرفی دیگر عربستان رقیب اصلی کشورمان برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027 شد.

 


Page Generated in 0.0060 sec