printlogo


کد خبر: 246869تاریخ: 1401/2/28 00:00
لیگ یک

هفته سی‌ام لیگ آزادگان
تعارف تکراری ملوان و مس برای صدرنشینی
بازی‌های هفته سی‌ام لیگ دسته اول آزادگان فوتبال کشورمان برگزار شد. در این هفته صدرنشین هفته قبل یعنی ملوان به مصاف شمس آذر قزوین رفت و نتوانست از سد این تیم بگذرد. اما مس کرمان که میربان ویستا توربین بود توانست در خانه خودش میهمانش را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند. با نتیجه‌ای که در این دو بازی کسب شد جای ملوان و مس دوباره در جدول عوض شد و مس کرمان توانست با 62 امتیاز و هم امتیاز با ملوان اما با تفاضل بهتر در صدر قرار گیرد. 
آرمان‌گهر که تعقیب کننده اصلی دو تیم مدعی صعود، در مصاف با خوش طلایی ساوه به نتیجه یک بر یک رسید و نتوانست به سه امتیاز برسد. خیبر خرم‌آباد در مصاف با رایکا بابل بهتر عمل کرد و توانست با دو گل حریفش را شکست دهد و خود را بیشتر به جایگاه سوم جدول و آرمان‌گهر نزدیک کند. بازی استقلال ملاثانی در مصاف با ماشین‌سازی تبریز، بازی پرگل این هفته بود و استقلال ملاثانی توانست 6 بر یک حریف سقوط کرده‌اش را ببرد و سه امتیاز را کسب کند. مس شهر بابک با یک گل شهرداری همدان را از پیش‌رو برداشت. بازی سایپا و شاهین شهرداری بوشهر بدون گل و با تساوی به پایان رسید. شهرداری آستارا با 2 گل استقلال خوزستان را شکست داد. 
با این نتایج همان‌طور که از هفته قبل مشخص بود، سقوط دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز قطعی شده است. اما در بالای جدول هم انگار صعود مس و ملوان قطعی شده و ‌آرمان‌گهر در صورتی که همه امتیازات باقیمانده را هم کسب کند، می‌تواند امیدوار به صعود باشد که مس و ملوان همه امتیازات باقیمانده را از دست بدهند. حالا در چنین شرایطی در لیگ دسته اول، انگار فقط مس و ملوان برای صعود به لیگ برتر به هم تعارف می‌کنند.
 
پیروز قربانی: از برنامه خودمان عقب افتادیم
پیروز قربانی سرمربی رایکا درباره شکست تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد می‌گوید: «از لحاظ فنی اگر گل‌های بازی را برداریم، به نظر من بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. از لحاظ کیفیت فنی که بازیکنان ارائه دادند راضی هستم، ‌کیفیت حریف نتیجه بازی را رقم زد، من راضی هستم، فوتبالی که بازی کردند با کلاس و خوب بود. ما یک کاری را از ابتدای فصل شروع کردیم، متأسفانه به دلیل مسائلی که ابتدای فصل تیم ما داشت پیش فصل خوبی نداشتیم و همین باعث شد شش، هفت بازی را به عنوان پیش فصل در نظر بگیریم. بعد از یک مقطعی تیم ما شکل گرفت. براساس آن چیزی که خودم پیش‌بینی کرده بودم این بازی را برای خودم باخت در نظر نگرفته بودم، با احترام به تیم خوب خیبر که بازیکن‌های بسیار باکیفیتی دارد.» 
او با اشاره به بازی‌های پیش‌رو این‌طور می‌گوید: «باید دست به دست هم بدهیم و بیشتر تمرکز کنیم تا در چهار، پنج بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم و سهمیه بابل را در لیگ یک حفظ کنیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرین کنیم و منتظر اتفاقات باشیم. یک مقدار از برنامه خودمان عقب افتادیم اما به نظرم در چهار بازی آینده با توجه به اتفاقاتی که می‌افتد می‌توانیم آن را جبران کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0061 sec