printlogo


کد خبر: 246868تاریخ: 1401/2/28 00:00
نساجی مازندران - هوادار تهران؛ ساعت 19:00
میهمانی که میزبان است

هفته بیست و هشتم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با یک بازی آغاز می‌شود. مسابقه‌ای که جدال تیم‌های هشتم و دوازدهم جدول است. نساجی مازندران درحالی با ساکت الهامی به مقام قهرمانی جام حذفی رسید که پس از آن رنگ پیروزی را ندید. مازندرانی‌ها پس از قهرمانی در جام حذفی سه مسابقه در لیگ برگزار کردند که دو تساوی و یک شکست به همراه داشته. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که مدیران نساجی از زمانی که الهامی سرمربی موفق‌شان را به دلایل انضباطی کنار گذاشتند رنگ پیروزی ندیدند و به نظر می‌رسد بازیکنان تیم هنوز در شوک برکناری سرمربی سابق‌شان هستند. نساجی در حالی میزبان هوادار تهران است که این دیدار در تهران برگزار می‌شود و نساجی به جای هوادار میهمان است. البته که نتیجه این بازی تأثیری در سقوط یا کسب سهمیه ندارد و سرمربیان دو تیم می‌توانند بدون واهمه از تمام نفرات‌شان استفاده کنند و به نوعی این بازی را می‌توان دیدار تدارکاتی برای رسیدن به ترکیب فصل آینده این دو تیم دانست.
 
اسماعیلی: در خانه هوادار به ظاهر میزبان هستیم
اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم نساجی درباره بازی امروزش مقابل هوادار می‌گوید: «بازی با هوادار شرایط خاص خودش را دارد. تیمی منسجم که نیم فصل دوم جزو بهترین تیم‌های لیگ بوده است. بعد از اتفاقات هفته قبل که بازی خاص بود، تغییر شرایط داشتیم و بازی خوبی هفته گذشته انجام دادیم. امیدوارم با تلاش مضاعف رسانه‌ها فوتبال هم به آرامش برسد. ما برای بازی فردا هم برنامه‌هایی داریم. بازی هفته قبل برای ما خاص بود، اما بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند و امیدوارم امروز  هم به همان شکل بازی کنند و پایان خوشی در بازی امروز داشته باشیم.» آنها با اینکه میزبان هستند اما باید در زمین هوادار به میدان بروند: «اما اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید در تهران و ورزشگاه خانوادگی هوادار میزبانی کنیم. به ظاهر باید میزبانی کنیم، در واقع میهمان میهمان‌مان هستیم. امیدوارم این مسأله تأثیر منفی روی بازیکنان‌مان نداشته باشد که مطمئنم بازیکنان باتجربه ما از پس این مسأله برمی‌آیند.» 
 
 عنایتی: بازی فوق‌العاده سختی داریم
رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار درباره بازی تیمش مقابل نساجی می‌گوید: «با یک تیم حرفه‌ای و خوب بازی داریم که قهرمان جام حذفی شده است. این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم. تیمی که خصوصی اداره می‌شود. بازی فوق‌العاده سختی با این تیم داریم و سعی می‌کنیم بازی به بازی سربلند باشیم. ما هم مثل نساجی خصوصی هستیم و به مشکلات باشگاه‌های خصوصی واقفیم. مطمئن هستیم باید فردا با تمام تمرکز بازی کنیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم. ما نساجی را‌‌‌‌‌‌‌‌ آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم فوق‌العاده خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند هر لحظه نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کنند. امیدوارم امروز بازی زیبایی انجام بدهیم. ما روند رو به جلویی داشته‌ایم و می‌خواهیم این را تا پایان لیگ ادامه بدهیم تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. البته تا همین جای کار هم دست همه بازیکنانم را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌‌بوسم. آنها تلاش کردند و نتایجی شایسته برای تیم گرفتند. می‌دانم بازیکنانم در چه سطحی هستند. امیدوارم با انگیزه خوبی سه بازی پایانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم انجام بدهیم.» 

 


Page Generated in 0.0069 sec